کد خبر: 476707
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۲:۳۳:۰۰
| |

نیمار: بخش عمده‌ای از سازگاری خود را مدیون امباپه هستم

مهاجم تیم پاری‌سن‌ژرمن درباره هم‌تیمی‌اش، امباپه این‌گونه اظهار کرد: امباپه مطالب زیادی در راه فرانسوی بودن به من آموخت. او ذهنیت فرانسوی را برای من توضیح داد. بخش عمده‌ای از سازگاری خود را مدیون او هستم و بنابراین خوشحالم که اینجا حضور دارد.

نیمار: بخش عمده‌ای از سازگاری خود را مدیون امباپه هستم
کد خبر: 476707
|
۱۴۰۰/۰۱/۲۴ ۱۲:۳۳:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نیمار ستاره برزیلی تیم پاری‌سن‌ژرمن، که از سال 2017 به این تیم پیوست اما در این سال‌ها همیشه گمانه‌زنی‌های زیادی در خصوص آینده‌اش وجود داشت.

به گزارش ایرنا، علی‌رغم اخبار این فصل مبنی بر پیوستن دوباره او به بارسلونا، به نظر می رسد که این ستاره برزیلی در پاریس بماند چرا که او در آخرین مصاحبه‌اش از تاثیر کیلیان امباپه بر خوشحالی‌اش در پاری‌سن‌ژرمن مطالبی عنوان کرده است.

نیمار در مورد هم‌تیمی خود اظهار کرد: او مطالب زیادی در راه فرانسوی بودن به من آموخت. امباپه ذهنیت فرانسوی را برای من توضیح داد. بخش عمده‌ای از سازگاری خود را مدیون او هستم و بنابراین خوشحالم که اینجا حضور دارد.

ستاره برزیلی پاری‌سن‌ژرمن ادامه داد: من تحت تاثیر شخصیت امباپه قرار گرفتم. کیلیان بسیار با ملاحظه است. او با همه خوشحال، مهربان و مودب است. امباپه شخصیت بسیار زیبایی دارد و به همین دلیل در اولین برخورد با هم خوب شدیم.

مهاجم 29 ساله پاری‌سن‌ژرمن تصریح کرد: البته من این فرصت را داشتم که او را در حین تمرین تماشا کنم. سرعت، دریبل، هوش و فروتنی او را در تمرینات می‌بینم. در آنجا بود که گفتم او پسر طلایی تیم ماست.

نیمار افزود: سرعت به تنهایی معنی ندارد. برای استفاده صحیح از آن باید هوشمند باشید و کیلیان نیز به همین شکل است. او نه تنها بسیار باهوش و سریع است، بلکه دارای یک مجموعه کامل و بزرگی از انواع دریبل‌زدن است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها