کد خبر: 486421
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۴:۰۰:۰۰
| |

مهدی رستمی، مدافع ماشین‌سازی تبریز، در گفت‌وگو با «اعتمادآنلاین»:

اگر زنوزی نبود هیچ پشتیبانی نداشتیم/ کل بودجه ماشین‌سازی 4.5 میلیارد تومان است

مدافع ماشین‌سازی تبریز تیمش را ضعیف‌ترین تیم لیگ برتر از نظر بودجه‌ می‌داند و معتقد است کل بودجه 4.5 میلیارد تومانی آنها به اندازه دستمزد یک بازیکن متوسط در لیگ است.

اگر زنوزی نبود هیچ پشتیبانی نداشتیم/ کل بودجه ماشین‌سازی 4.5 میلیارد تومان است
کد خبر: 486421
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۶ ۱۴:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| مهدی رستمی در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین در خصوص تساوی تیمش مقابل سایپا اظهار داشت: بازی بسیار خوب و پرگلی را مقابل سایپا به نمایش گذاشتیم. هر 2 تیم به دنبال برد بودند، چون مساوی به درد هیچکدام از ما نمی‌خورد. متاسفانه به این دلیل که ماشین‌سازی در انتهای جدول قرار دارد، تمام حریفانمان ما را دست‌کم می‌گیرند و برای کسب سه امتیاز می‌آیند. اما ما هم در این دیدار مثل تمامی بازی‌های قبل از جان و دل مایه گذاشتیم و روی یک ضربه کرنر و یک لحظه غفلت گل‌های مساوی را دریافت کردیم. عمیقاً معتقدم اگر دقت بیشتری می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری هم به ثمر برسانیم ولی متاسفانه علی‌رغم نمایش قابل قبولمان نتوانستیم نتیجه مطلوب را کسب کنیم و به تساوی رضایت دادیم.

او در مورد اینکه قبل از این بازی مصدوم بود و با تلاش کادر پزشکی تیم توانست به بازی برسد و گلزنی کند، گفت: یک ماه می‌شد که از ناحیه چهار سر آسیب‌دیدگی شدیدی داشتم. وقتی درمانم در تهران تمام شد 2 روز قبل از بازی بود که به تمرینات اضافه شدم. اصلاً هم شرایط خوبی نداشتم ولی به لطف خدا و با زحمات کادر پزشکی توانستم به بازی برسم و گلزنی کنم. امسال از همان ابتدای فصل شرایط به شکلی پیش رفت که من بازی اول را از دست بدهم، از بازی دوم در خدمت تیمم باشم و اعتماد سرمربی را جلب کنم.

رستمی ادامه داد: درست است که ما در حال حاضر جایگاه خوبی در جدول نداریم، ولی تیم ما در مجموع عملکرد بدی نداشته است. فکر می‌کنم ما به دلیل اتفاقات و اینکه شانس اصلاً با بازیکنانمان یار نبوده، نتوانستیم در بالای جدول بمانیم. مربیان زیادی در این مدت عوض کردیم و از هر کدام هم چیزهای زیادی یاد گرفتیم. آقایان پاشازاده، اخباری، بیات‌لو و... خیلی کمکمان کردند، ولی نتوانستند با ما بمانند. خیلی دوست داشتم بتوانم به تیمم کمک کنم و اولین گلم باعث شود تا تیم امتیاز کامل بگیرد، ولی متاسفانه این اتفاق نیفتاد که از این بابت خیلی ناراحت هستم.

مدافع ماشین‌سازی در مورد همکاری با علیرضا اکبرپور ادامه داد: جدا از اینکه آقای اکبرپور مربی بسیار قابلی‌اند، انسان بسیار بزرگ و خوش قلبی نیز هستند. از همان ابتدای حضورشان تا به اینجای کار پشت بازیکنان بودند و همه جوره آنها را ساپورت کردند. خدا را شکر از وقتی که ایشان به تیم اضافه شدند، روند تمرینات از همه لحاظ، چه نظمی و چه فنی، بهتر شده است. واقعاً از صمیم قلبم برایشان آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.

رستمی در خصوص مدیریت زنوزی در باشگاه ماشین‌سازی افزود: واقعاً آقای زنوزی خیلی برای تیم زحمت می‌کشند. تنها پیشتیبان بازیکنان هستند. اگر ایشان نبود هیچکس ما را حمایت نمی‌کرد. درست است که جدیداً استاندار و... دارند به تیم کمک می‌کنند، ولی از همان اول تنها پشتیبان و دلسوز باشگاه فقط آقای زنوزی بودند و بس. واقعاً جا دارد از او به خاطر تمام زحمات شبانه‌روزی‌اش نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

او در واکنش به دریافت مبلغی از قرارداد بازیکنان ماشین‌سازی و صحبت‌های اکبرپور که گفته بود بازیکنانش اصلاً به پول اهمیتی نمی‌دهند، گفت: دقیقاً حرف آقای اکبرپور درست است. چون مبلغ قرارداد بازیکنان تیم ما اصلاً گفتن ندارد. واقعاً کمترین هزینه را برای یک تیم لیگ برتری در ماشین‌سازی انجام داده‌اند. اگر اشتباه نکنم کل بودجه تیم ما 4.5 میلیارد تومان است؛ که این عدد دقیقاً به اندازه مبلغ قرارداد یک بازیکنان معمولی در لیگ برتر است؛ یعنی کل بودجه ما اندازه 2 بازیکن سایپا بوده، ولی با این حال ما با جان و دل برای تیم بازی کرده و می‌کنیم و امیدواریم که در آخر فصل هم شرمنده هواداران عزیزمان نباشیم.

مدافع ماشین‌سازی در خصوص بازی بعدی تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان گفت: متاسفانه من تیم را به دلیل چهار کارته بودن نمی‌توانم در این دیدار همراهی کنم. ولی به این خاطر که نفت مسجدسلیمان تیم سابقم است، می‌دانم که بازیکنان خیلی خوب و دونده‌ای دارد. ما در هر بازی محکوم به برد هستیم و هیچ فرقی برایمان نمی‌کند که جلوی کدام تیم قرار بگیریم. امیدوارم که بتوانیم به سه امتیاز مهم این بازی دست پیدا کرده و دست پر از زمین خارج شویم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها