کد خبر: 487138
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۱:۵۶:۳۶
| |

آخرین اخبار از اردوی رئال :

هفته خداحافظی در مادرید/ وداع با زیدان، راموس و 4 فوق ستاره

رسانه اسپانیایی اعلام کرد که هفته آینده پس از اتمام رقابت‌های لالیگا، باشگاه رئال مادرید با زیدان، راموس و 4 ستاره خودش خداحافظی خواهد کرد.

هفته خداحافظی در مادرید/ وداع با زیدان، راموس و 4 فوق ستاره
کد خبر: 487138
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۸ ۱۱:۵۶:۳۶

اعتمادآنلاین| رئال مادرید در یکی از دراماتیک‌ترین هفته‌های تاریخ باشگاه خود در چند سال اخیر فوتبال لالیگا قرار گرفته است. از طرفی شانس قهرمانی دارد ولی از طرف دیگر این شانس را با توجه به بازی سخت مقابل ویارئال و جدال به ظاهر آسان اتلتیکو برابر وایادولید به شدت کم‌رنگ می بیند.

به گزارش فارس، یکشنبه آینده این احتمال وجود دارد که اتلتیکومادرید قهرمان اسپانیا بشود و زیدان فصلی بی جام را به ثبت رساند. سرمربی فرانسوی که افتخارهای بزرگی در مادرید بدست آورد به نظر می رسد با ناکامی از این تیم جدا خواهد شد.

البته جوزپه پدررول، خبرنگار مشهور شبکه تلویزیونی ال چیرینگیتو در برنامه شب گذشته خود اعلام کرد که به احتمال 55 درصد زیدان می ماند!

اما مارکا نظر دیگری دارد و در گزارشی نوشت که رئال مادرید هفته‌ای سخت و پر از خداحافظی و وداع را به ثبت خواهد رساند.

این روزنامه پرتیراژ مادریدی نوشت که هفته آینده پس از اتمام رقابت‌ها، سرمربی رئال و 5 ستاره بزرگ این تیم از مادرید جدا خواهند شد.

مارکا نوشت که زیدان در آستانه جدایی است و به نظر می رسد راموس، واران، ایسکو، مارسلو و لوکاس واسکز نیز این تیم را در تابستان رها خواهند کرد. بازیکنانی که نقشی اساسی در دوران سلطه رئال در اروپا را به ثبت رساندند.

راموس در آخرین اخبار هنوز با مادرید به توافق نرسیده است. او درخواست تمدید 2 ساله دارد اما مادرید به توجه به سن این بازیکن می‌خواهد یک سال با او قرارداد ببندد. از پاریس به عنوان مقصد احتمالی راموس نام می‌برند و باید دید آیا کاپیتان رئال پس از 17 سال درخشش در مادرید این تیم را ترک می کند؟

واران نیز از سال 2011 برای رئال مادرید بازی کرده و بازی‌های درخشانی نیز به ثبت رسانده است. او با اینکه به نظر می رسید قرار است فرمانده تازه رئال در دوران پسا راموس شود ولی می‌خواهد از این تیم برود و قصد ندارد قرارداد خود را با این تیم تمدید کند. با توجه به اینکه قرارداد واران در تابستان 2022 به پایان می رسد، رئال می‌خواهد از فروش این بازیکن استفاده کند و بتواند نزدیک به 60 تا 70 میلیون یورو پول بدست آورد.

دیوید آلابا گزینه جدید رئال مادرید برای خط دفاعی است و به نظر می‌رسد این مدافع اتریشی باسابقه در بایرن مونیخ فصل آینده در خط دفاعی رئال مادرید توپ خواهد زد. قرارداد او به گفته رسانه های اسپانیایی 4 ساله ذکر شده است.

مارسلو و ایسکو که افت بسیار زیادی کردند نیز قرار است در تابستان مادرید را ترک کنند. مدافع برزیلی که از سال 2007 در رئال بوده جزو تاثیرگذارترین بازیکنان مادرید در این سال ها نام گرفته است و حالا باید جایی دیگر را پس از نزدیک به 14 سال انتخاب کند. از تیم های باشگاهی برزیلی به عنوان گزینه های احتمالی مارسلو نام می برند.

و اما لوکاس واسکز نیز که هنوز با رئال تمدید نکرده نیز به نظر از مادرید جدا خواهد شد. به این دلیل که واسکز علاقه دارد با زیدان کار کند و اگر او نباشد، این بازیکن نیز علاقه‌ای به ماندن در سانتیاگو ندارد. البته سران مادرید نیز چندان علاقه‌ای به تمدید با هافبک اسپانیایی ندارد.

طبق گزارش مارکا 5 بازیکن از مادرید رفتنی هستند اما شاید از بین آنها رافا واران در این تیم بماند. بازیکن 27 ساله‌ای که می‌تواند فرمانده خط دفاعی مادرید را در دست گیرد و با زوج میلیتائو و آلابا خط دفاعی رئال را برای سرمربی آینده مادرید بسازد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها