کد خبر: 487575
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۳:۱۹:۱۱
| |

تکلیف 29 پارادوومیدانی کار برای راهیابی به پارالمپیک فردا مشخص می شود

آخرین مرحله مسابقات رکودگیری دوومیدانی با حضور 29 ورزشکار معلول و نابینا و کم بینا فردا پنجشنبه 30 اردیبهشت در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود.

تکلیف 29 پارادوومیدانی کار برای راهیابی به پارالمپیک فردا مشخص می شود
کد خبر: 487575
|
۱۴۰۰/۰۲/۲۹ ۱۳:۱۹:۱۱

اعتمادآنلاین| آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی فردا پنجشنبه 30 اردیبهشت با حضور 29 ورزشکار (19 دوومیدانی کار معلول و 10ورزشکار نابینا و کم بینا) در مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب برگزار می شود. در این رکوردگیری دوومیدانی کارانی که بتوانند رکورد نفر اول تا سوم سال های 2018 تا 2021 را به ثبت برسانند به تیم ملی دعوت خواهند شد.

به گزارش ایسنا، در این مرحله از رکوردگیری تمام دوومیدانی کاران چه آنهایی که شانس کسب مدال طلا، نقره و برنز در پارالمپیک توکیو دارند و چه ورزشکارانی که از سوی کمیته ملی پارالمپیک شانس مجدد رکوردگیری به آنها داده شده، شرکت خواهند کرد و در پایان لیست نهایی دوومیدانی کاران اعزامی به توکیو پس از جلسه کادر فنی و با تایید کمیته ملی پارالمپیک روز شنبه یکم خرداد اعلام خواهد شد.

تمام 29 دوومیدانی کار شرکت کننده در این تورنمنت قبل از شرکت در رکوردگیری باید تست PCR بدهند تا شرایط حضورشان در مسابقه فراهم شود، البته هزینه ی تست برای کسانی که پس از رکوردگیری به تیم ملی دعوت می شوند توسط کمیته ملی پارالمپیک پرداخت خواهد شد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها