کد خبر: 488288
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۱:۱۶
| |

علوی،رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی:

مجمع در حال مهندسی شدن است/ نامزدها در دوچرخه‌سواری نبوده و سطح مدیریتی بالا هم ندارند

رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: مجمع فدراسیون در حال مهندسی شدن است و چیدمان اعضا هم با برنامه بوده است.

مجمع در حال مهندسی شدن است/ نامزدها در دوچرخه‌سواری نبوده و سطح مدیریتی بالا هم ندارند
کد خبر: 488288
|
۱۴۰۰/۰۳/۰۱ ۰۹:۳۱:۱۶

اعتمادآنلاین| سیدحمید علوی در مورد انتخابات پیشروی فدراسیون دوچرخه سواری و اینکه چقدر از نامزدها شناخت دارد، اظهار داشت: نه تنها من، بلکه هیأت‌های دیگر هم شناختی از نامزدهای انتخابات ندارند. هیچکدام در دوچرخه سواری نبودند و تخصصی هم در این زمینه ندارند. البته این به وزارت ورزش برمی‌گردد که در تأیید صلاحیت‌ها افرادی انتخاب شدند که هیچ سابقه‌ای نداشتند و آنهایی که کارنامه داشتند، حذف شدند. خود من 8 سال سابقه رئیس هیاتی داشتم و مسئول دفتر نماینده مجلس هم بودم اما من را هم تأیید صلاحیت نکردند.

به گزارش فارس، رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی در مورد اینکه آیا نامزدها برنامه‌ای برای انتخابات دادند یا خیر، گفت: تماس‌ها و ارائه برنامه‌ها خیلی محدود و به صورت کلی بوده است. در حالی که یک هفته دیگر به انتخابات مانده، یکی از نامزدها حتی صحبتی هم با ما نداشته است. یکی دیگر از نامزدها خواستار ملاقات در تهران بود که به خودم اجازه این کار را ندادم چون شخصیتم فراتر از این چیزهاست. آنها باید به استان‌ها بیایند و پیگیر شوند. نامزد ریاست جمهوری وقتی می‌خواهد رأی بگیرید، به همه شهرها و روستاها می‌رود، ولی حالا رئیس هیأت این کار را انجام نمی‌دهد که به استان‌ها بیاید.

علوی تأکید کرد: کاملا مشخص است که برای این انتخابات مهندسی صورت می‌گیرد. آن هم از سوی یکی از معاونت‌های وزارت ورزش چون از اعضای مجمع دل خوشی ندارند. به هر حال این انتخابات کاملا مهندسی شده و خدا آخر و عاقبت فدراسیون را بخیر کند. چیدمان اعضای مجمع هم کاملا با برنامه انجام شده است. البته این را هم باید در نظر بگیریم همیشه آن چیزی که شما می‌خواهید نمی‌شود. بستگی به نیت‌تان دارد که چقدر درست است.

وی در مورد اینکه برخی معتقدند اگر نامزدی برای آن رشته نبود اما توان مدیریتی داشت اشکالی ندارد، گفت: این حرف زمانی درست است که کسی که مال آن رشته نبوده اما یک سطح کلان مدیریتی را حداقل دارا بوده باشد. یک زمانی علی انصاری دوچرخه سوار نبود اما قدرت مالی و سیاسی داشت و توانست به این رشته کمک کند.

رئیس هیأت دوچرخه سواری خراسان جنوبی گفت: همین که وزارت ورزش دنبال این بوده که انتخابات فدراسیون را قبل از انتخابات ریاست جمهوری برگزار کند، خودش گویای همه چیز است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها