کد خبر: 500008
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۸:۰۰:۰۰
| |

فضل الله باقرزاده،رئیس فدراسیون شمشیربازی:

کسب مدال در توکیو شمشیربازی را به عرش خواهد برد

رئیس فدراسیون شمشیربازی می‌گوید: کسب مدال در المپیک توکیو این رشته را به عرش خواهد برد و انتظارات را بیشتر می‌کند.

کسب مدال در توکیو شمشیربازی را به عرش خواهد برد
کد خبر: 500008
|
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ ۰۸:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| فضل الله باقرزاده در مورد نهایی شدن ترکیب تیم ملی شمشیربازی برای حضور در المپیک توکیو اظهار داشت: ما بازیکنان بسیار توانمندی در اختیار داریم که انگیزه بالایی دارند و روز گذشته نیز رقابت خوبی برای انتخاب نفر چهارم تیم ملی برگزار شد. بچه‌ها بعد از جام جهانی مجارستان اردوی بسیار خوبی را در گرجستان برگزار کردند. در حال حاضر نیز شرایط خیلی خوبی دارند.

به گزارش فارس، وی ادامه داد: اردوی مجارستان کمک زیادی به آماده‌سازی تیم ملی کرد. حالا بچه‌ها پس از مشخص شدن ترکیب قرار است برای توسل به امام رضا (ع) راهی مشهد شوند. بعد از بازگشت 6-5 روزی استراحت می‌کنند و بعد از آن خودشان را برای رفتن به توکیو آماده می‌کنند.

رئیس فدراسیون شمشیربازی در مورد اینکه پیش بینی‌تان از عملکرد بچه‌ها در المپیک چیست، گفت: آنها خیلی انگیزه دارند و تلاش زیادی می‌کنند. آینده‌شان به این المپیک بستگی دارد چون مدال بگیرند، هم تاریخ‌ساز می‌شوند و هم می‌توانند جوایز خوبی را بگیرند چون درآمد آن چنانی ندارند و این جوایز کمک زیادی به آنها خواهد کرد. چیزی که مطمئنم این است که آنها توانایی کسب مدال را دارند چه در انفرادی چه در تیمی.

باقرزاده در مورد اینکه فخری گفته است اگر هم مدال نگیریم کسی نمی‌تواند انتقاد کند، گفت: واقعیت همین است. بچه‌ها اگر مدال هم نگیرند، چیزی از ارزش‌هایشان کم نمی‌شود. واقعا کسب 4 سهمیه با ارزش بود. نکته مهم اینکه ملی‌پوشان اصلا دنبال کمبودها نیستند و فقط تلاش می‌کنند. اگر شمشیربازی مدال بگیرد، به عرش خواهد رفت و قطعا در آینده انتظارات هم بیشتر می‌شود. امیدوارم خدا هم کمک‌مان کند و بتوانیم نتایج خوبی در توکیو بگیریم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها