کد خبر: 520726
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۲۷:۴۸
| |

محمد علی‌آبادی،رئیس پیشین کمیته ملی المپیک :

نامزد ریاست کمیته ملی المپیک نمی‌شوم

رئیس پیشین کمیته ملی المپیک گفت: در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک نامزد نخواهم شد اما به هر کسی که منتخب مجمع شود، کمک خواهم کرد.

نامزد ریاست کمیته ملی المپیک نمی‌شوم
کد خبر: 520726
|
۱۴۰۰/۰۸/۱۱ ۱۱:۲۷:۴۸

اعتمادآنلاین| محمد علی‌آبادی در حاشیه مراسم رونمایی از دستاوردهای تاریخ شفاهی ورزش ایران گفت: تاریخ شفاهی ایران بخشی از سابقه ملت ایران بوده تا ماندگار باشند. مردمان رنج‌کشیده و زحمت کشیده باید نام‌شان بین جوانان زنده باشد.

به گزارش ایسنا،او افزود: ورزش نیاز جوانان ماست و چیزی نیست که بشود از جوانان دریغ کرد. توده مردم از ورزش لذت می‌برند، بنابراین به سرمایه گذاری در منابع، زیرساخت‌ها و قهرمانی نیاز داریم. اگر این امور باهم انجام شود جای رشد خواهیم داشت. جایگاه چهارم یا پنجم بازی‌های آسیایی برای ما خوب نیست و باید به جایگاه سوم برسیم و باید برنامه‌ریزی شود تا در المپیک بین رتبه 12 تا 17 باشیم.

رئیس سابق کمیته ملی المپیک در مورد انتخابات پیش روی این کمیته گفت: برای انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک نامزد نخواهم شد اما به هر کسی منتخب مجمع شود، کمک خواهم کرد.

علی‌آبادی در مورد المپیک توکیو نیز گفت: نتایج المپیک توکیو برای کاروان ورزش ایران خوب بود اما ورزش در این چند سال آن‌طور که باید حمایت نشد. بالاخره ورزش نیاز به هزینه دارد.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها