کد خبر: 522047
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۱۴:۰۴:۲۵
| |

تارتار سرمربی باشگاه ذوب آهن:

از اسکوچپچ حمایت کنیم / شرایط تیم ملی با باشگاهی متفاوت است

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن، گفت: باید از «دراگان اسکوچیچ» حمایت کنیم. «مهدی طارمی» بازیکن خوبی است اما شرایط تیم ملی با باشگاهی متفاوت است.

از اسکوچپچ حمایت کنیم / شرایط تیم ملی با باشگاهی متفاوت است
کد خبر: 522047
|
۱۴۰۰/۰۸/۲۰ ۱۴:۰۴:۲۵

اعتمادآنلاین| مهدی تارتار، سرمربی ذوب آهن امروز پنجشنبه در نشست خبری پیش از دیدار مقابل پیکان، اظهار داشت: هر دو تیم شرایط خوبی در جدول دارند و این یک بازی ارزشمند است که امیدوارم در این دیدار سنگین، به برتری برسیم.

به گزارش ایرنا، تارتار ادامه داد: هر دو تیم تمرینات پیش فصل را زود شروع کردند و از نظر امکانات و زیر ساخت مشکلی نداشتند و از همه نظر شرایط برای کار کردن برای مربیانشان فراهم بوده است. امیدوارم با ارائه یک بازی خوب سه امتیاز را بگیریم. از اینکه پیکان روند خوبش را از فصل گذشته شروع کرد و ادامه می دهد خوشحالم. سال خوبی را در پیکان داشتم.

وی در مورد شرایط ذوب آهن، گفت: از روز اول سخت تلاش کردیم. خدا را شکر نسبتا تا اینجای کار خوب عمل کردیم. با وجود قرعه سختی که داشتیم نباید کار را تمام شده بدانیم. هر بازی برای ما فینال است و اگر بخواهیم در باد بازی های قبل بخوابیم دچار مشکل می شویم. بازی به بازی پیش می رویم و هدف مان این است که در پایان فصل جایگاه مناسبی داشته باشیم.

سرمربی ذوب‌آهن تصریح کرد: تیم‌ها در شروع فصل خیلی هوشیار نیستند و هارمونی لازم را به دست نیاورده‌اند.

وی افزود: مهم سه امتیازی است که سخت دنبالش هستیم. اگر بتوانیم پیروز شویم در ادامه راه خیلی به ما کمک می کند. پیکان از نظر فنی وقتی توپ ندارد خطرناک‌تر است و به خاطر نیروی جوانی، دوندگی زیادی دارند.

تارتار درباره حواشی این روزهای تیم ملی، گفت: تیم ملی بازی دارد و نباید کاری کنیم که نفر اول کادر فنی تمرکزش را از دست بدهد و بایدتمام قد حمایت کنیم. طارمی بازیکن با ارزشی است اما بحث تیم فرق دارد. برای تیم ملی آرزوی موفقیت می‌کنم.

تارتار درباره تغییرات زیاد مربیان باشگاه‌های لیگ برتری عنوان کرد: یک موقع مربی دارد کارش را انجام می‌دهد اما باشگاه عذرش را می‌خواهد و گاهی اوقات برعکس اتفاق می‌افتد و مربی به دنبال شرایط بهتری است. به هر حال باید عدالت رعایت شود و قوانین به شکلی باشد که حق کسی ضایع نشود.

دیدار معوقه پیکان و ذوب‌آهن از هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، عصر فردا (جمعه) برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها