کد خبر: 555039
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۳:۲۹:۱۸
| |

سراجی: با عزل هیات رییسه چیزی درست نمی‌شود

یک عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال درباره برگزاری مجمع فدراسیون فوتبال توضیحاتی ارائه کرد.

سراجی: با عزل هیات رییسه چیزی درست نمی‌شود
کد خبر: 555039
|
۱۴۰۱/۰۳/۱۰ ۱۳:۲۹:۱۸

مهرداد سراجی، عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال امروز(سه‌شنبه) پس از برگزاری جلسه مجمع عمومی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: چارچوب کلی کار درست پیش رفت. اشکالات و انتقاداتی بود که جزییات رعایت نشده بود که تذکرات لازم داده شد. امیدواریم مجمع عقلانیت و خردورزی را پیشه کند و اجازه ادامه کار هیات رییسه را بدهد.

به گزارش ایسنا، او افزود: در مورد صورت‌های مالی به نظر می‌آید که همت لازم وجود نداشت که نکات دقیق گفته شود، به همین دلیل خیلی سریع از دستور جلسات عبور کردند. برخی از اعضای مجمع تذکراتی دادند اما به نظر می‌رسید که قرار نیست صورت‌های مالی رسیدگی کنند و بودجه سال آینده مشخص شود. از ۳۱ تیر ۱۴۰۱ سال مالی تمام شده و سال جدید شروع می‌شود و باید بودجه سال آینده مشخص شود. ما به دنبال شفافیت مالی بودیم. اگر به دنبال عزل هیات رییسه باشیم، چیزی درست نمی‌شود اما اگر صورت‌های مالی و مالیاتی دقیق و منظم رعایت نشود، عملا می‌توانیم بگوییم که اشکال داشته است.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که‌ آیا او و براتی خواستار تعویق برگزاری مجمع عمومی بوده‌اند؟ گفت: من و آقای براتی نبودیم. من به خاطر ندارم که چنین درخواستی داشته باشم. آقای براتی هم چیزی به من راجع به این موضوع نگفته است.

سراجی درباره خبری مبنی بر پاره کردن صورت جلسه توسط یکی از اعضای هیات رییسه توضیح داد: نمی‌دانم چرا این‌طور منعکس شد. وقتی صورت جلسه هیات رییسه تهیه می‌شود، ادیت و پرینت می‌شود. این برای اصلاح عودت شد. این که بگویند مخدوش شده است، درست نیست. به هر حال آن صورت جلسه نیاز به ادیت داشته است و قبل از من هم ادیت شده است. مصوبه هیات رییسه یعنی همه اعضا امضا کرده‌اند و شماره شده است. اسم یکی از اعضای کمیته اشتباه خورده بود و باید درست می‌شد. این که بخواهیم اصل موضوعات مانند حسابرسی از سازمان لیگ، جام جهانی و انواع فروش بلیت را پیگیری نکنیم و به دنبال پاره شدن صورت جلسه برویم، درست نیست.

او درباره امضا نشدن صورت‌های مالی توسط هیات رییسه قبلی فدراسیون فوتبال گفت: دو نفر از اعضای هیات رییسه پیشین در حال حاضر در دسترس هستند و حتی در مجمع بودند. آن‌ها می‌آمدند و امضا می‌کردند. جناب آقای بهاروند و جناب آقای طالقانی، جواب دهید که چرا امضا نکردید. ما راجع به صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال صحبت می‌کنیم و در مورد سازمان لیگ فوتبال اصلا مشخص نیست چه خبر است.

این عضو هیات رییسه فدراسیون فوتبال در پاسخ به ادعای اقدامات پشت پرده بهاروند و طالقانی برای سنگ‌اندازی برای هیات رییسه فعلی بیان کرد: من هم جسته و گریخته شنیده‌ام. امیدوارم هرکس براساس تکلیفش عمل کند. اگر بنا بر توطئه و هدایت افراد به سمت مسیری که به فوتبال ضرر بزند، باید همه توبه کنیم.

سراجی درباره مشخص نشدن تکلیف صورت‌های مالی فدراسیون فوتبال اظهار کرد: بخشی که مربوط به دوره اعضای حال حاضر هیات رییسه است، مسئولیتش با ماست و به آن رسیدگی می‌کنیم. شفافیت مسیر قانونی دارد. صورت‌های مالی توسط مدیران وقت تایید می‌شود، به حسابرس و بازرس مستقل ارائه می‌شود. بازرس اظهارنظر می‌کند که این صورت‌ها معقول بوده، مشروط بوده، مردود بوده یا حتی می‌تواند اظهار نظر نکند. صورت‌های مالی سنوات قبل مردود بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها