کد خبر: 583385
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۹:۱۹:۳۰
| |

هری کین:

گرسنه‌تر از گذشته وارد بازی می شویم/ تیم ملی ایران را تیم سرسختی می دانم

​کاپیتان تیم ملی انگلیس گفت: همیشه فکر می‌کنیم می توانیم بهتر شویم. در شش دیدار اخیر تلاش خودمان را کردیم. الان گرسنه‌تر از گذشته هستیم وقتی وارد بازی‌ها می‌شویم.

گرسنه‌تر از گذشته وارد بازی می شویم/ تیم ملی ایران را تیم سرسختی می دانم
کد خبر: 583385
|
۱۴۰۱/۰۸/۲۹ ۱۹:۱۹:۳۰

تیم ملی فوتبال ایران فردا در اولین بازی از گروه B رقابت های جام جهانی قطر به مصاف تیم ملی انگلیس می رود.

به گزارش ایسنا، هری کین، کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس پیش از دیدار با ایران در نشست خبری درباره استراتژی های متفاوت ساوت گیت اظهار کرد:

*فکر می کنم که به هر شکل و فرمی که باشیم، همیشه به مربی خودمان گرت، به عنوان هدایت کننده ما در میدان نگاه می‌کنیم. همیشه فکر می‌کنیم می توانیم بهتر شویم. در شش دیدار اخیر تلاش خودمان را کردیم. الان گرسنه‌تر از گذشته هستیم وقتی وارد بازی‌ها می‌شویم.

*گری به ما خیلی کمک کرده است. چند سال قبل توانستیم در اروپا موفق شویم. همیشه براساس مسابقات اصلی مورد قضاوت قرار می‌گیریم. دوره خوبی داشتیم و گام‌هایی به پیش برداشتیم و این هم یک فرصت دیگر برای همین است و چشم به آینده داریم.

*تیم ملی ایران را سرسخت می‌دانم، تیمی که در دفاع قوی است. اصلا بازی ساده‌ای نداریم و نمی‌توانیم به راحتی دروازه آنان را باز کنیم.

*من به کسب عنوان آقای گلی یا بدست آوردن کفش طلا فکر نمی‌کنم. مهمترین چیز برای من قهرمانی در جام جهانی است.

بله هدفم شکستن رکورد وین رونی است، یک روزی قطعا به تعداد گل‌های رونی می‌رسم. البته من تمام تمرکزم به بازی است و می‌خواهم با تیم به پیروزی برسم. من تمام سعیم این است که برای هم‌تیمی‌هایم موقعیت‌سازی کنم.

*رونی بازیکنی بزرگ است که من همیشه از بچگی‌ام او را به عنوان یک الگو می دیدم. برایم افتخار بزرگی است که بتوانم به رکورد او برسم.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها