کد خبر: 590200
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۷:۱۵:۳۰
| |

پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شد

​پرسپولیس موفق شد با برتری ۵ بر یک مقابل نساجی به قهرمانی نیم فصل نخست فوتبال ایران برسد.

پرسپولیس قهرمان نیم‌فصل لیگ برتر شد
کد خبر: 590200
|
۱۴۰۱/۱۰/۱۵ ۱۷:۱۵:۳۰

تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین بازی از نیم فصل خود به مصاف نساجی مازندران رفت و توانست با برتری قاطعانه در ورزشگاه آزادی مقابل این تیم صدرنشینی خود را تثبیت کرده و قهرمان نیم‌فصل مسابقات لیگ برتر شود.

این دیدار از ساعت ۱۶ آغاز شد و با نتیجه 5 بر یک به پایان رسید.

گل‌های این دیدار توسط گئورگی گولسیانی در دقیقه ۷ (پنالتی)، محمد عمری در دقایق ۲۱ و ۳۳ و دانیال اسماعیلی فر در دقایق ۵۲ و ۵۵ برای پرسپولیس و ایوب کلانتری در دقیقه ۱۰ برای نساجی به ثمر رسیدند.

مهدی ترابی از پرسپولیس – حامد شیری، ایوب کلانتری و احمد موسوی از نساجی اخطاری‌های این بازی بودند. که مهدی ترابی از پرسپولیس در نیمه دوم به دلیل فحاشی از سوی داور با کارت قرمز جریمه شد و پرسپولیس دقایقی از بازی را ده نفره دنبال کرد.

ییی گل‌محمدی تیمش را برای این دیدار با ترکیب، علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی فر (سیامک نعمتی ۸۸)، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک (کمال کامیابی نیا ۶۸)، سعید صادقی (وحدت هنانوف ۴۰)، مهدی ترابی (اخراج)، وحید امیری (حامد پاکدل ۸۸) و محمد عمری (فرشاد فرجی ۶۸) به زمین فرستاد.

نساجی نیز با ترکیب، علیرضا حقیقی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، حامد شیری، صابر حردانی (حسین زامهران ۶۴)، علیرضا ابراهیمی (سعید غلامعلی‌بیگی ۷۰)، احمد موسوی (آداما نیان ۶۴)، رضا جعفری، علی شجاعی، محمد شریفی (امیر جانملکی ۴۶) و کریم اسلامی به میدان رفت.

پرسپولیس با کسب سه امتیاز این دیدار جمع امتیازات خود را به ۳۲ رساند تا صدرنشین لیگ برتر در پایان نیم‌فصل اول شود.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها