کد خبر: 598915
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۰۹:۲۷:۴۸
| |

دیمیتروویچ حساب تماشاگر هلندی را کف دستش گذاشت؛

عجیب‌ترین تصاویر سال: دروازه‌بان جیمی جامپ را لت‌وپار کرد! + تصاویر

یک جیمی جامپ که با ورود به زمین مشتی را به صورت دیمیتروویچ، گلر سویا وارد کرده بود، توسط این سنگربان صربستانی مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

عجیب‌ترین تصاویر سال: دروازه‌بان جیمی جامپ را لت‌وپار کرد! + تصاویر
کد خبر: 598915
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۵ ۰۹:۲۷:۴۸

افراد حاضر در فیلیپس استادیوم صحنه‌های عجیبی را در دقایق پایانی بازی مشاهده کردند. تیم فوتبال سویا با وجود شکست دو بر صفر برابر آیندهوون، اما به پشتوانه پیروزی سه بر صفر در مسابقه رفت، توانست راهی مرحله بعدی رقابت‌های لیگ اروپا شود. دیدار عجیبی که البته با اتفاقات باورنکردنی در پایان بازی همراه بود.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که آیندهوون با یک گل از میزبان اسپانیایی خود پیش بود و هواداران تیم هلندی امید اندکی برای صعود داشتند، یکی از تماشاگران حاضر در استادیوم فیلیپس، به شکل عجیبی وارد زمین مسابقه شد و ابتدا ضربه ای را به پشت مارکو دیمیتروویچ سنگربان صربستانی سویا وارد کرد.

این گلر 31 ساله که در این دیدار و در آخرین لحظات جانشین یاسین بونو شد، از این اتفاق شوکه شده بود و نسبت به این موضوع اعتراض کرد و قصد نداشت با این هوادار درگیر شود که این جیمی جامپ هوادار آیندهوون، مشتی را به صورت دیمیتروویچ وارد کرد و همین مسئله آتش خشم سنگربان سویا را افزایش داد.

دیمیتروویچ که ابتدا و در برابر دو ضربه تماشاگر هوادار آیندهوون صبوری به خرج داده بود، با یک فن دیدنی او را نقش بر زمین کرد و با این جیمی جامپ عصبانی وارد درگیری فیزیکی شد تا بالاخره مأمورین امنیتی وارد عمل شده و این هوادار را هر طور که بود، از زمین بازی خارج کردند.

در پایان این دیدار، دیمیتروویچ در گفت‌وگو با رسانه سویا اظهار داشت: یک هوادار از پشت مرا هل داد و سپس مقابل صورت من قرار گرفت و سعی کرد مرا بزند. فکر کنم ضربه‌ای را به دماغم وارد کرد. صادقانه بگویم، من واقعاً می‌خواستم او را بزنم. تصور می‌کنم او از نتیجه تیمش عصبانی بود، فکر می‌کنم کمی دیوانه یا مست بود. او مرا هل داد و تا رسیدن نیروهای امنیتی او را متوقف کردم. اگر کسی به من حمله کند، از خودم دفاع خواهم کرد.

او ادامه داد: این صحنه‌ها زیبا نیست. اگر قصد جنگیدن دارید، ما می‌توانیم یک مبارزه بوکس برگزار کنیم. در ورزش فوتبال، این کارها شایسته نیستند. اما همیشه برخی از این افراد وجود دارند، طرفداری که مست و دیوانه است، احمقی وجود دارد که حمله می‌کند. اما اینجا نباید این اتفاق بیفتد. امیدوارم همه افرادی مانند او را که اینگونه وارد زمین می‌شود، مجازات کنند. آیندهوون باشگاه بزرگی است و مطمئنم این فرد را مجازات می‌کنند.

تصاویر این درگیری را در زیر مشاهده می‌کنید:

دیمیتروویچ-۱

دیمیتروویچ-۲

دیمیتروویچ-۳

دیمیتروویچ-۴

دیمیتروویچ-۵

دیمیتروویچ-۶

دیمیتروویچ-۸

دیمیتروویچ-۹

دیمیتروویچ-۱۰

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها