کد خبر: 599184
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۳:۱۵:۰۷
| |

بگویم اهمیت نمی‌دهم دروغ گفته‌ام!

باورنکردنی؛ سرمربی‌ آبی‌ها و خانواده‌اش به مرگ تهدید شدند!

سرمربی چلسی واقعا روزهای سختی را سپری می‌کند

باورنکردنی؛ سرمربی‌ آبی‌ها و خانواده‌اش به مرگ تهدید شدند!
کد خبر: 599184
|
۱۴۰۱/۱۲/۰۶ ۱۳:۱۵:۰۷

سکوت گراهام پاتر شکست؛ سرمربی چلسی از آزار و اذیت‌هایی که طی این مدت در پی کسب نتایج ضعیف چلسی دیده، سخن گفت.

به گزارش طرفداری، چلسی با گراهام پاتر نتایج خوبی نگرفته و آن‌ها ضمن کنار رفتن از جام‌های داخلی انگلیس، در رده دهم لیگ برتر قرار دارند و خطر حذف از یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را حس می‌کنند. سرمربی 47 ساله چلسی طی این مدت با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده اما برخی از پیام‌هایی که به دست پاتر می‌رسند، از حالت انتقاد و حتی توهین هم خارج شده‌اند.

به گزارش استاندارد، گراهام پاتر در دومین نشست خبری‌اش پیش از بازی با تاتنهام از ماجرای تهدید شدن خودش و فرزندانش پرده برداشت:

زندگی در جهان برای همه سخت است. ما الان در جهان بحران‌هایی مثل انرژی و هزینه زندگی داریم. مردم هر هفته اعتصاب می‌کنند. اوضاع مشکل است و کسی دوست ندارد درباره دغدغه‌های یک سرمربی پیر و بی‌چاره لیگ برتر انگلیس چیزی بشنود. البته اگر از من بپرسید وضعیتم چه‌طور است، باید بگویم من هم اوضاع سختی را سپری می‌کنم. به همان اندازه‌ای که حمایت می‌شوم، ایمیل‌های خوشایندی دریافت نمی‌کنم. پیام‌هایی به دستم می‌رسد که من و فرزندانم را به مرگ تهدید می‌کنند. خب دریافت چنین پیام‌هایی اصلا خوشایند نیست.

گراهام پاتر می‌گوید نمی‌شود این پیام‌های دارای فشار روانی بالا را نادیده گرفت:

فوتبال همین است؛ هرچه بالاتر بروید، فشارها بیشتر می‌شوند. این‌که شما به سر کار بروید و به شما فحاشی کنند و بگویند بدترین فرد تاریخ باشگاه هستید، اصلا خوشایند نیست. می‌توانم بگویم نه این حرف‌ها برایم اهمیتی ندارد اما می‌دانید که اگر چنین حرفی بزنم، دروغ گفته‌ام. همه درباره افکار سایر مردم اهمیت می‌دهند چون در یک جهان اجتماعی زندگی می‌کنیم. این‌که بگویم اهمیت نمی‌دهم درست نیست. بروید از خانواده‌ام بپرسید زندگی‌ام طی این مدت چگونه بوده است. اصلا اوقات خوبی را سپری نکرده‌ایم. 

سرمربی چلسی از مشابه بودن وضعیت روحی خودش و هواداران صحبت کرد:

می‌دانم هواداران پس از رفتن به خانه کاملا ناراحت هستند چون برنده نشدن تیم‌شان اذیت‌کننده است. اگرچه زندگی من هم طی سه یا چهار ماه اخیر حس بهتری نسبت به این هواداران نداشته است. اگرچه قدردان فرصتی که به من داده شده هستم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها