کد خبر: 605427
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۱:۲۳:۴۲
| |

واکنش لژیونر ایرانی به گم شدن نصف ۲۵۰ هزار دلار!

شفاف‌سازی امیرحسین‌ حسین‌زاده از انتقال مبلغ قراردادش به باشگاه استقلال

امیرحسین حسین‌زاده بصورت شفاهی درخصوص جنجال انتقال مبلغ قراردادش از باشگاه بلژیکی به باشگاه استقلال شفاف‌سازی کرد.

شفاف‌سازی امیرحسین‌ حسین‌زاده از انتقال مبلغ قراردادش به باشگاه استقلال
کد خبر: 605427
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۵ ۲۱:۲۳:۴۲

ماجرای انتقال پول قرارداد ستاره ایرانی باشگاه شارلوای بلژیک به استقلال به یکی از چالش‌های عجیب در این باشگاه تبدیل شده است.

به گزارش خبرورزشی، امیر حسین حسین‌زاده بصورت تماس تصویری در برنامه شب‌های فوتبالی به اظهارات مطرح شده دراین خصوص شفاف‌سازی کرد که در ادامه می‌خوانید.

حسین‌زاده در پاسخ به این سوال آیا در جریان انتقال ۲۵۰هزار دلار مبلغ قراردادش با باشگاه بلژیکی به باشگاه استقلال بوده یا نه توضیح داد: من تا امروز صبح خبر نداشتم تا اینکه چند ویدیو از طرف دوستانم برای من ارسال شد و مطلع شدم که صحبت‌هایی بوجود آمده که این پول کامل به استقلال نرسیده و یا نصف آن گم شده است.

ستاره سابق استقلال ادامه داد: ما در همان ابتدای فصل با باشگاه استقلال درخصوص انتقال این مبلغ به مشکل خورده بودیم و باشگاه شماره حساب نمی‌داد اما درنهایت طبق آی تی سی صادر شده این پول از حساب باشگاه شارلوا خارج شد و به حساب استقلال نشست و تایید شد.

حسین‌زاده افزود: من حتی بخاطر موضوع انتقال این پول نزدیک به یکماه درگیر بودم و باشگاه استقلال تایید نمی‌داد و هر روز به آقای آجرلو زنگ می‌زدم و پیام می‌دادم و با ارئه سند و مدرک به باشگاه استقلال گفتم که این پول از حساب باشگاه شارلوا خارج شده اما باشگاه استقلال جواب تماس‌های من را نمی‌داد و بخاطر عدم تایید باشگاه استقلال آی‌تی‌سی من صادر نمی‌شد و نمی‌توانستم برای باشگاه جدیدم بازی کنم.

لژیونر ایرانی تصریح کرد: در آخر به دلیل عدم همکاری باشگاه استقلال مجبور شدیم از طریق فیفا پیگیری کنیم تا درنهایت با اقدام فیفا مشکلم حل و آی‌تی‌سی من صادر شد اما نزدیک به ۷ ۸ بازی را به خاطر این مشکل از دست دادم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها