کد خبر: 606022
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می دهد:

پایان عصر زلاتان؛ میلان قرارداد ستاره 41 ساله را تمدید نمی‌کند!

میلان تصمیم گرفته است که قرارداد زلاتان ابراهیموویچ را در پایان فصل تمدید نکند.

پایان عصر زلاتان؛ میلان قرارداد ستاره 41 ساله را تمدید نمی‌کند!
کد خبر: 606022
|
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ ۱۳:۳۰:۰۰

به گزارش رسانه‌های ایتالیایی، دوران زلاتان ابراهیموویچ در آث میلان پس از این فصل به پایان خواهد رسید، زیرا مدافع عنوان قهرمانی سری آ تصمیم گرفته است قرارداد او را در پایان فصل جاری تمدید نکند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این مهاجم کهنه‌کار پس از انجام عمل جراحی روی زانوی چپ خود در می 2022، در اکثر بازی‌های این فصل دور از میادین ماند. او در 26 فوریه امسال به میادین بازگشت و حتی در یکی از بازی لیگ مقابل اودینزه گلزنی کرد. اما ظاهرا آن‌طور که اخبار رسیده نشان می‌دهد ابراهیموویچ از ناحیه ران آسیب دیده و احتمالاً بازی‌های بعدی این باشگاه را از دست خواهد داد.

این بازیکن 41 ساله در ژوئیه 2022 پس از قهرمانی در فصل 2021/22 سری آ همراه با روسونری قراردادی یک ساله منعقد کرد. او 8 گل در فصلی که میلان جام را بالای سر برد به ثمر رسانده بود. ماه گذشته، خود این بازیکن پیشنهاد کرد که اگر در فصل آینده شرایط خوبی داشته باشد، دوست دارد در باشگاه میلان کارش را ادامه دهد.

پس از تساوی بدون گل میلان مقابل امپولی در سری آ در روز جمعه، شاگردان استفانو پیولی در بازی رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل ناپولی قرار خواهند گرفت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها