کد خبر: 610624
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۳:۰۰:۰۰
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

نمایندگان منچستر یونایتد در پورتو/ مهدی طارمی در تیررس شیاطین سرخ!

یک روزنامه پرتغالی گزارش داد که نمایندگان باشگاه منچستریونایتد آخر هفته در ورزشگاه خانگی پورتو حضور داشتند تا عملکرد چند ستاره این تیم را تحت نظر بگیرند.

نمایندگان منچستر یونایتد در پورتو/ مهدی طارمی در تیررس شیاطین سرخ!
کد خبر: 610624
|
۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ۱۳:۰۰:۰۰

منچستریونایتد با اطمینان از شناخت تمام استعدادهای بزرگ لیگ پرتغال، آخر هفته یک مقام رسمی را برای برنامه ریزی بیشتر برای نقل و انتقالات به این کشور فرستاد. روزنامه O Jogo امروز گزارش داد که شیاطین سرخ در دیدار پورتو و بواویستا چند نماینده داشتند که بازی‌ها را از نزدیک تماشا کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، این نشریه می‌نویسد که منچستریونایتد یک «حضور معمول» در ورزشگاه دراگائو داشته است و نماینده‌های باشگاه شاهد پیروزی 1-0 تیم میزبان بودند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه شیاطین سرخ به طور خاص چه بازیکنانی را رصد می‌کردند وجود ندارد. اگرچه تعدادی از بازیکنان برجسته مد نظر قرار دارند که ممکن است توجه‌ها را به خود جلب کرده باشند.

به گزارش اعتمادآنلاین، منچستریونایتد در این فصل بارها به دیوگو کاستا، دروازه‌بان پورتو لینک شده است. این گلر روز یکشنبه نمایش خوبی را به نمایش گذاشت. O Jogo در مورد کاستا نوشت که به دلیل «قاطع» بودن در پایان بازی مورد ستایش قرار گرفت و روزنامه رکورد نیز یک سیو «فوق‌العاده» را مورد توجه قرار داد. سیوی که پیروزی اژدها را تضمین کرد.

اگر شیاطین سرخ واقعاً در تابستان امسال به دنبال جایگزینی برای داوید دخیا هستند، به نظر می‌رسد کاستا ک پاسخ واضح است، به خصوص به این دلیل که او در این فصل بارها در رادار ایجنت‌ها قرار گرفته است.

با این حال به نظر می‌رسد منچستریونایتد به دنبال استعدادهای دیگری در پورتو نیر هست. پپه مدافع کناری و مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم که برای آقای گلی می‌جنگد بازیکنانی هستند که می‌توانند مدیران باشگاه منسچتر را تحت تاثیر قرار بدهند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها