کد خبر: 613365
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۸:۱۵:۳۴
| |

شوک به کاروان تیم پرسپولیس در مهرآباد؛

هجوم غیرمنتظره به هواپیمای پرسپولیسی ها

ورود کاروان پرسپولیس به مازندران، با اتفاقات غیرمنتظره و جالبی همراه شد.

هجوم غیرمنتظره به هواپیمای پرسپولیسی ها
کد خبر: 613365
|
۱۴۰۲/۰۲/۲۷ ۱۸:۱۵:۳۴

کاروان پرسپولیس برای جدال با نساجی مازندارن در حالی بعد از ظهر امروز راهی فرودگاه مهرآباد شد که به محض حضور در این مکان خبری همه آنها را شگفت زده کرد. اتفاقی که پرسپولیسی ها اصلا انتظارش را نداشتند.

به گزارش خبرورزشی، طبق برنامه ریزی قرار بود کاروان پرسپولیس با پرواز ساعت ۱۶:۲۰ تهران را به مقصد ساری ترک کند. پرسپولیسی ها پس از رسیدن به فرودگاه مهرآباد دچار شگفتی شدند چون بازیکنان و مربیان نساجی هم دقیقاً با همان پرواز قصد عزیمت به ساری را داشتند و این یعنی قرار گرفتن هر دو تیم داخل یک هواپیما!

*بازیکنان هر دو تیم پس از دقایقی این مسئله را به فال نیک گرفته اند و بساط احوالپرسی میان شاگردان یحیی گل محمدی و نماینده مازندران حسابی داغ شد.

*علیرضا بیرانوند و علیرضا حقیقی که هر دو نفر سابقه بازی در جام جهانی را دارند، پیش از پرواز دقایقی با هم مشغول گفتگو شدند.

*میلاد سرلک و گئورگی گولسیانی که سابقه حضور در نساجی را دارند، در خلال پرواز برای دقایقی در جمع بازیکنان نساجی نشستند و با آنها مشغول گفتگو شدند.

*وقتی هواپیما وارد فرودگاه ساری شد و بازیکنان هر دو تیم قصد پیاده شدن از آن را داشتند با صحنه بسیار عجیبی مواجه شدند. تعداد بسیار زیادی از هواداران پرسپولیس به هر طریق ممکن خودشان را به فضای اطراف باند فرودگاه رسانده بودند تا از سرخپوشان استقبال کنند.

*با هماهنگی نیروی انتظامی هیچ مشکلی پیش نیامد و چهار اتوبوس به کنار هواپیما آمدند تا بازیکنان هر دو تیم را ببرند. گروهی از طرفداران نساجی هم خودشان را به آنجا رسانده بودند. سرانجام بازیکنان بدون هیچ مشکلی، محوطه باند فرودگاه را ترک کردند و از آنجا با اسکورت پلیس خارج شدند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها