کد خبر: 617191
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۰۶:۳۰:۴۵
| |

شکست سنگین برانکو با درخشش ماشاریپوف

در یکی از مسابقات دور اول تورنمنت کافا در گروه A که فدراسیون فوتبال ازبکستان میزبانی آن را برعهده دارد، تیم ملی این کشور از ساعت ۱۹ یکشنبه شب در ورزشگاه بنیادکار مقابل تیم ملی عمان قرار گرفت.

شکست سنگین برانکو با درخشش ماشاریپوف
کد خبر: 617191
|
۱۴۰۲/۰۳/۲۲ ۰۶:۳۰:۴۵

شاگردان برانکو ایوانکوویچ در شروع بازی غافلگیر شدند و در دقیقه ۷ روی ضربه ایستگاهی تماشایی جلال‌الدین ماشاریپوف، ستاره تیم ملی ازبکستان گل اول را دریافت کردند و خیلی زود عقب افتادند.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که تیم ملی عمان به دنبال گل تساوی بود، ازبک‌ها بازهم شکل هجومی گرفتند و توانستند در دقیقه ۲۴ روی توپ ارسالی از جناح چپ زمین و ضربه تمام کننده جلال‌الدین ماشاریپوف که با پرتاب خود به سمت توپ و تکل بلند همراه بود، گل دوم را به ثمر رسانند و برتری خود را دیکته کنند.

نیمه اول این دیدار با شکست دو بر صفر شاگردان برانکو ایوانکوویچ همراه بود که در ادامه تغییرات دو تیم در نهایت به سود ازبکستان شد و تیم میزبان توانست در دقیقه ۸۹ روی یک ضدحمله گل سوم را توسط خوجی‌اکبر علی‌جانف به ثمر رسانند و در نهایت به پیروزی ۳ بر صفر دست یابند.

تیم ملی ازبکستان با کسب این پیروزی در شروع کارش در تورنمنت کافا سه امتیازی شد و در صدر جدول گروه A قرار گرفت و شاگردان برانکو نیز پایین‌تر از تیم‌های یک امتیازی تاجیکستان و ترکمنستان ایستادند و البته همچنان امیدوار به صعود ماندند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها