کد خبر: 619811
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۱:۱۵:۴۷
| |

واکنش پدر گلر تیم ملی به درخشش پسرش در گفت‌وگو با «اعتماد»:

شکوری: پسرم استقلالی نیست و با این باشگاه قراردادی ندارد!/ کسی نمی‌دانست ارشا پسر من است

به بهانه درخشش ارشا شکوری می‌خواستیم با او گپ و گفتی داشته باشیم آنها در اردو حق استفاده از گوشی همراه را ندارند. به همین خاطر با پدر این دروازه‌بان که از ستاره‌های سابق استقلال به حساب می‌آید گپ و گفتی ترتیب دادیم.

شکوری: پسرم استقلالی نیست و با این باشگاه قراردادی ندارد!/ کسی نمی‌دانست ارشا پسر من است
کد خبر: 619811
|
۱۴۰۲/۰۴/۰۶ ۱۱:۱۵:۴۷

تیم‌ملی فوتبال زیر ۱۷ ساله‌های کشورمان با پیروزی در برابر یمن ضمن صعود به جمع چهار تیم برتر آسیا جواز صعود به رقابت‌های جام‌جهانی را به دست آورد. شاگردان حسین عبدی که در مرحله مقدماتی با پیروزی دو بر صفر کره جنوبی را از پیش رو برداشته بودند در مقابل یمن کار آسانی نداشتند اما در نهایت در ضربات پنالتی برد شیرینی را کسب کردند. اما ستاره جدال با یمن، ارشا شکوری دروازه‌بان خوش‌استایل تیم ملی بود. ارشا با مهار دو پنالتی نشان داد اگر همینطور خوب باشد و از حاشیه‌ها دور بماند می‌تواند روزی پیراهن تیم ملی بزرگسالان را هم برتن کند. 

به گزارش روزنامه اعتماد، به بهانه درخشش ارشا شکوری می‌خواستیم با او گپ و گفتی داشته باشیم اما چون هم‌اکنون در اردوی تیم ملی است و در چارچوبی که کادرفنی برای ملی‌پوشان تعیین کرده حق استفاده از گوشی همراه را ندارند با پدر این دروازه‌بان که از ستاره‌های سال‌های دور فوتبال ایران به حساب می‌آید گپ و گفت کوتاهی ترتیب دادیم. هادی شکوری پدر ارشا یک زمانی در خط دفاعی استقلال بازی می‌کرد و حالا در نقش پدر تلاش می‌کند فرزندش به جایگاه بالاتری برسد.

هادی شکوری با ابراز خشنودی از درخشش فرزندش در بازی با یمن به خبرنگار اعتماد گفت: «جا دارد به مردم خوب کشورمان تبریک بگویم و بعدش به بچه‌های تیم ملی نوجوانان و کادرفنی آنها یک خداقوت و خسته نباشید عرض کنم چون واقعا خیلی زحمت کشیدند. از نزدیک می‌دیدم که بچه‌ها و کادرفنی چقدر تلاش می‌کردند و خدا را شکر که مزد زحمات‌شان را گرفتند.» 

پدر ارشا شکوری درباره سابقه او و پست فوتبالی‌اش در گذشته گفت: «پنج یا شش سالی می‌شود که در فوتبال است و قبلا هافبک ‌وسط بود و بعد به دروازه‌بانی روی آورد.» شکوری تصریح کرد: «ارشا خیلی زحمت کشید. او به خاطر حرف و حدیث‌ها اذیت می‌شد چون زیر سایه اسم‌ من بود اما خدا را شکر شرایط جوری رقم‌ خورد که الان به ‌همه توانایی‌های خودش را اثبات کرده و این قضیه برای خودم هم مهم‌ بود.»

شکوری در پاسخ به سوال خبرنگار اعتماد در خصوص اینکه ارشا می‌تواند از پدرش هم بیشتر پیشرفت کند پاسخ داد: «امیدوارم این اتفاق رخ دهد و خیلی خیلی بیشتر از من پیشرفت کند و برای خودش نامدار باشد. این بچه‌ای که من دیدم این ‌پتانسیل را دارد و امیدوارم فقط با راهنمایی من و تلاش خودش به آن جایگاهی که باید برسد دست پیدا کند.»

بازیکن سابق استقلال پسرش را طرفدار یکی از تیم‌های مطرح پایتخت نمی‌داند: «زیاد روی این قضیه تمرکز نمی‌کند. خودم به او گفتم مهم این است که در تیمی که حضور دارد تعصب داشته باشد و از بچگی سعی کردم این موضوع را در ذهنش پرورش دهم.»

شکوری با اشاره به اینکه پسرش قراردادی با باشگاه استقلال ندارد، افزود: «ارشا قراردادی با استقلال ندارد اما خدا را شکر که پیشنهادات خوبی از لیگ برتر و چند باشگاه خارجی دارد. امیدوارم ‌در سلامت و با قهرمانی برگردد تا ان‌شاالله یک تصمیم خوب برای آینده‌اش بگیریم. باید بررسی کنم اما اگر پیشنهادات اروپایی او خوب باشد ترجیح‌ می‌دهم به اروپا برود.»

هادی شکوری در ادامه به «اعتماد» گفت: «همیشه در خیلی از مسائل دستش را باز گذاشتم و هیچ چیزی را به او تلقین نکردم و فکر می‌کنم رمز موفقیتش در همین باشد.» 

از پیشکسوت فوتبال پرسیدیم که پسرش اهل فضای مجازی هم هست؟ وی پاسخ داد: «اصلا. تا قبل از همین بازی هم شاید هیچ‌کس نمی‌دانست او پسر من است! سعی کردم فقط به او راه درست را نشان بدهم.» 

شکوری در پایان صحبت‌هایش با «اعتماد» گفت: «تقاضا دارم این تیم و این بچه‌ها را به حال خودشان رها نکنند چون این تیم پتانسیل بالایی دارد.»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها