کد خبر: 622652
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۳:۲۰:۱۱
| |

پیشنهاد ۴۰ میلیاردی به یک بازیکن آن هم به دلار!

سعید دقیقی می‌گوید رفیق نزدیک بازیکن شمس آذر که کارت پایان خدمت جعلی داشته اطلاعات این تیم را به مبلغ گزافی فروخته است.

پیشنهاد ۴۰ میلیاردی به یک بازیکن آن هم به دلار!
کد خبر: 622652
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۴ ۰۳:۲۰:۱۱

دعای سایپا مبنی بر حضور یک بازیکن با پایان خدمت جعلی در ترکیب شمس آذر باعث شکایت خودروسازان از قهرمان فصل پیش شد و رای به کسر سه امتیاز از نماینده قزوین داده شد.

به گزارش ورزش سه، حال سعید دقیقی با شرکت در برنامه شب‌های فوتبالی راجع به این موضوع صحبت کرد.

مدارک طی ۱۵ روز جمع آوری شد

این دومین فصلی است که فعالیت می‌کنیم و وارد سومین فصل می‌شویم. ۱۵ روز مانده به شروع، بادران خریداری شد و حتی اولین بازی‌مان سه-هیچ به نفع مس کرمان می‌شود چون مدارک کامل نبود. سرپرست وقت مدارک را سریع جمع می‌کند و تیم را برای مسابقات آماده می‌کند.

کل دقایق بازی او ۹۰ دقیقه هم نمی‌شود

آقای سیدمجتبی حسینی، بازیکنی که بحث کارت پایان خدمت جعلی‌اش مطرح است به عنوان بازیکن بومی جذب تیم می‌شود و فصل تمام می‌شود و من سرمربی تیم می‌شوم و متاسفانه با همان مدارک استعلام گرفته نشده به دلیل تنگ بودن وقت برای ما بازی می‌کند. کل دقایق بازی او ۹۰ دقیقه هم نیست. من وقتی تیم جلو بوده به دلیل اینکه نیروی بومی بود به او بازی می‌دادم.

عکس رفیقش با ۴۰ میلیارد پول را داریم!

فصل تمام شد و ده روز پیش شکایتی مطرح کردند که بازیکن ما کارتش جعلی است. از بازیکن می‌پرسیم و می‌گوید جعلی نیست و بعد از استعلام می‌فهمیم بازیکن دروغ گفته است. باشگاه سایپا به کمیته انضباطی شکایت کرد. ما عکس داریم که کنار یک رفیق نزدیک ایشان نزدیک ۴۰ میلیارد تومان پول به دلار است. حالا می‌گویند با نهادهای امنیتی و نظارتی بوده که برای ما قابل احترام است.

تیم‌های دیگر از ما پول می‌خواهند که شکایت نکنند!

در واقع آنها اطلاعات، هویت و شهرشان را می‌فروشند. به آن فرد چک داده می‌شود. من خودم عضو تیم سایپا بودیم و بهنام ابوالقاسم‌پور که رفیق من است آنجا شکایت را ادامه می‌دهد. ما به کسی تهمت نمی‌زنیم، کارت جعلی بوده اما اشتباه سهوی بوده است. کمیته انضباطی رای به کسر ۳ امتیاز از ما می‌دهد. مباحث مطرح است که تیم‌های دیگر هم قرار است شکایت کنند و یک تیمی می‌گوید اگر شکایت نکنیم چقدر به ما پول می‌دهید؟

آقا بهنام، بگذار کارمان را بکنیم!

این هفته جلسه استیناف داریم و از آقا بهنام خواهش می‌کنم بگذارید ما کارمان را بکنیم. ما همه رکوردها را زدیم. علی انصاریان و مهرداد میناوند رفقای ما بودند ولی الان کجا هستند؟ خیلی خوب است که مطالبه گر هستید ولی ما شایستگی صعود را داشتیم یا نداشتیم؟ اگر نداشتیم هر سندی آوردید خودمان کنار می‌رویم. ما به سایپا ۴تا زدیم و ۴تا هم نزدیم. ۱۵ امتیاز با آنها اختلاف داشتیم. جایگاه سرمربیگری می‌رود و میزهای مدیریتی هم می‌رود. این تخلف نبوده بلکه اشتباه بوده است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها