کد خبر: 623370
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۸ ۰۲:۳۲:۱۳
| |

حمله بازیکن سابق MLS به کریستیانو رونالدو؛ او زیاد قلیان کشیده است!

یکی از بازیکنان سابق لیگ آمریکا به انتقاد شدید از مصاحبه اخیر ستاره پرتغالی پرداخت.

حمله بازیکن سابق MLS به کریستیانو رونالدو؛ او زیاد قلیان کشیده است!
کد خبر: 623370
|
۱۴۰۲/۰۴/۲۸ ۰۲:۳۲:۱۳

مایکل لاهود، یکی از بازیکنان سابق لیگ MLS از مصاحبه اخیر کریستیانو رونالدو به شدت انتقاد کرد.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی النصر شب گذشته در مصاحبه‌ای، لیگ حرفه‌ای عربستان را باکیفیت‌تر از MLS دانست. رونالدو در صحبت‌های خود اشاره کرد که سطح مسابقات در عربستان بالاتر از آمریکا است و سعودی‌ها به زودی به جمع 5 لیگ برتر جهان راه پیدا خواهند. مصاحبه‌ای که با واکنش شدید مایکل لاهود، بازیکن سابق نیویورک کاسموس در لیگ MLS همراه شد.

کریستیانو رونالدو: سطح فوتبال اروپا پایین آمده؛ لیگ عربستان بسیار بهتر از MLS است

مایکل لاهود مصاحبه اخیر رونالدو را مضحک می‌داند و معتقد است ستاره پرتغالی همواره درگیر اتفاقات لیونل مسی است. لاهود در صحبت‌های خود گفت:

وقتی مصاحبه رونالدو را خواندم، به نظرم رسید که او بیش از حد مواد مصرف کرده است. این یک مصاحبه مضحک بود که در آن رونالدو تنها پس از 1 سال حضور در لیگ عربستان، آن را بهتر از لیگی چون اردیویسه هلند می‌داند. او همیشه درگیر مسی است و این صحبت‌ها را درست پس از رونمایی اینتر میامی از مسی انجام داد. رونالدو تا به حال از MLS حرفی نزده بود، اما به یک‌باره پس از صحبت‌های مسی در مورد آوردن دنیای فوتبال به آمریکای شمالی، با توجه به پیش رو بودن جام جهانی 2026، این مصاحبه را انجام داد. 

حرف‌های رونالدو همواره در مورد مسی و در ارتباط با مسی است. او پیش از این در مورد بدردنخور بودن سری‌آ قبل از حضورش در یوونتوس نیز حرف زده بود؛ یوونتوسی که پیش از رونالدو تا مراحل پایانی رقابت‌های اروپایی پیش می‌رفت و با حضور او از هم پاشید. 

 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها