کد خبر: 624966
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۷:۳۰:۳۲
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دختر بکهام الهام‌بخش پدرش شد/ هارپر باعث این اتفاق جذاب است

بکهام می خواهد اینتر میامی تیم زنان داشته باشد

دختر بکهام الهام‌بخش پدرش شد/ هارپر باعث این اتفاق جذاب است
کد خبر: 624966
|
۱۴۰۲/۰۵/۰۷ ۱۷:۳۰:۳۲

دیوید بکهام می گوید برنامه های ایجاد تیم زنان اینترمیامی را از دخترش هارپر الهام گرفته شده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، بکهام این ایده را با مالکان مشترک خورخه و خوزه ماس در میان گذاشته است. در این بین نقش برجسته دختر هارپر در برنامه‌ریزی برای این کار غیر قابل چشم‌پوشی است.

بکهام در سال 2018 به شکل گیری اینتر میامی کمک کرد و تیم آمریکایی اولین بازی خود در MLS را در مارس 2020 انجام داد. اکنون مالک 48 ساله باشگاه، هدف خود را برای ایجاد تیم زنان در نظر گرفته است و این ایده را با آنها در میان گذاشته است: صاحبان همکار خورخه و خوزه ماس. و به نظر می رسد دخترش هارپر 12 ساله، الهام بخش این مسیر بوده است.

بکهام به اتلتیک گفت: «من همیشه با همکارانم صحبت کرده ام. و من، خورخه و خوزه همیشه صحبت کرده ایم. آن هم در مورد داشتن یک تیم زنان در باشگاه (در اینتر میامی).»

او ادامه داد: «این چیزی است که ما از روز اول در مورد آن صحبت کرده ایم. در واقع، آوردن یک تیم زنان به باشگاه ما کاری است که ما قطعا انجام خواهیم داد. با داشتن یک دختر از خودم، می خواهم او هر روز از چیزی الهام بگیرد»

در حال حاضر تمرکز قابل توجهی روی فوتبال زنان وجود دارد، به خصوص که جام جهانی زنان در استرالیا و نیوزلند در حال برگزاری است. در مجموع 12 تیم زنان در لیگ ملی فوتبال زنان در ایالات متحده به رقابت می پردازند که نیمی از آن ها در حال حاضر به یک تیم مردانه وابسته هستند.

گسترش بیشتر NWSL در سال 2026 انتظار می رود و اینتر میامی تنها باشگاهی نخواهد بود که برای حق امتیاز زنان رقابت می کند. لیگ یونایتد ساکر که امیدوار است در سال 2024 راه اندازی شود، گزینه دیگری برای بکهام و شرکت تیم او در مسابقات است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها