کد خبر: 628500
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۴۷:۵۷
| |

دعوای عجیب بهترین دروازه‌بان جهان با نایکی!

مری ایرپس، ستاره تیم ملی زنان انگلیس، درگیری عجیبی با شرکت نایکی پیدا کرده که به تازگی فاش شده است.

دعوای عجیب بهترین دروازه‌بان جهان با نایکی!
کد خبر: 628500
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ۱۱:۴۷:۵۷

ایرپس ستاره بی چون و چرای تیم ملی زنان انگلیس در جام جهانی 2023 بود و نقش مهمی را در صعود این تیم به دیدار فینال ایفا کرد. 

به گزارش ورزش سه، او روز گذشته حتی موفق شد یک پنالتی را از تیم ملی اسپانیا در جریان بازی مهار کند اما نتوانست مانع از قهرمانی این تیم شود. او همچنین به عنوان بهترین دروازه‌بان جام جهانی هم انتخاب شد. 

اما تمامی این اتفاقات در حالی رخ داد که او درگیر دعوایی شخصی با نایکی بود. این شرکت حامی مالی و تولیدکننده پیراهن تمام تیم‌های ملی انگلیس است اما حاضر به تولید پیراهن ایرپس نبوده است. 

آنها اعلام کرده بودند که پیراهن او خوب فروش نمی‌رود و این موضوع باعث ناراحتی شدید این بازیکن شده بود. او در این باره به خبرنگاران گفت:« این چیزی است که من پشت درهای بسته با آن درگیر بودم. با تمام وجود سعی کردم راه حلی با اتحادیه فوتبال و نایکی پیدا کنم. حرفی که آنها می‌زدند به این معنا بود که دروازه‌بان اهمیتی ندارد اما اگر مهم باشید شرایط متفاوت است.»

این موضوع باعث شد که هواداران بیانیه‌ای با 50 هزار امضا علیه نایکی تهیه کنند. این ستاره منچستریونایتد اضافه کرد:« این پیامی بسیار ترسناک است که به دروازه‌بانان در سراسر جهان ارسال شده که شما اهمیتی ندارید. این موضوع بسیار ناراحت کننده و دردناک است.»

ایرپس در اوایل سال جاری میلادی حتی برند ورزشی خودش را تاسیس کرد تا بتواند پیراهنش را در اختیار هواداران قرار دهد و به نوعی با نایکی مقابله کرده باشد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها