کد خبر: 628557
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ۱۸:۲۷:۱۳
| |

شجاع خلیل‌زاده: با اسلحه پنهان به لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم/ حسین‌زاده عصبانی شد اما تیم را نباید وارد حاشیه کرد

مدافع سابق پرسپولیس به دیدار سخت تیم تراکتور برابر شارجه واکنش نشان داد.

شجاع خلیل‌زاده: با اسلحه پنهان به لیگ قهرمانان صعود می‌کنیم/ حسین‌زاده عصبانی شد اما تیم را نباید وارد حاشیه کرد
کد خبر: 628557
|
۱۴۰۲/۰۵/۳۰ ۱۸:۲۷:۱۳

شجاع خلیل‌زاده بازیکن تیم فوتبال تراکتور ایران در نشست خبری پیش از دیدار فردا (سه‌شنبه) تیمش برابر شارجه در پلی‌آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: بازی مهم و سختی را در پیش داریم، امیدوارم بازی خوب و تماشاگرپسندی را ارائه دهیم. هواداران اسلحه پنهان ما هستند.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: برای بازی فردا دلم روشن است و امیدوارم بتوانیم با نمایش خیلی خوب به لیگ قهرمانان صعود کنیم.

بازیکن تراکتور همچنین گفت: شرایط تیم ما نسبت به هفته اول لیگ برتر خیلی بهتر است و شرایط پلی‌آف با لیگ برتر متفاوت است. یک اشتباه باعث باخت می‌شود. حریف بازیکنان خوبی دارد و برای صعود به مرحله گروهی باید بیشتر از ظرفیتمان تلاش کنیم و اگر بتوانیم از دستورات کادر فنی پیروی کنیم، می‌توانیم در این بازی پیروز باشیم.

خلیل‌زاده در واکنش به اظهارات جنجالی امیرحسین حسین‌زاده پس از بازی مقابل پرسپولیس گفت: این بازی با بازی‌های لیگ متفاوت است. بازیکنان حریف با یکی، دو تا باخت خودشان را نمی‌بازند و امیدوارم بازی خوبی داشته باشیم.

حسین زاده با عصبانیت صحبتی کرده است و بعدا از بازیکنان عذرخواهی کرد، نباید این موضوع را وارد حاشیه کرد، مهم تیم بودنمان است که باید فردا این را نشان داده و در بازی پیروز باشیم و مطمئنم بهترین نتیجه را خواهیم گرفت.

دیدار تراکتور و شارجه فردا (سه‌شنبه) ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه یادگار امام تبریز آغاز می‌شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها