کد خبر: 629710
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۱۷:۲۰
| |

پیروزی سخت استقلال با گل شماره ۱۰۰۰/ هت‌تریک شکست آبی‌های خوزستان

تیم استقلال در چاروچوب رقابت‌های لیگ برتر برابر استقلال خوزستان به پیروزی رسید.

پیروزی سخت استقلال با گل شماره ۱۰۰۰/ هت‌تریک شکست آبی‌های خوزستان
کد خبر: 629710
|
۱۴۰۲/۰۶/۰۶ ۲۳:۱۷:۲۰

تیم استقلال از هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف استقلال خوزستان رفت که این دیدار در نهایت با نتیجه ۱-۰ به سود آبی‌پوشان پایتخت به پایان رسید.

به گزارش خبرورزشی، مهرداد محمدی در دقیقه ۵۱ زننده گل آبی‌پوشان بود. این گل هزارمین گل استقلال در تاریخ لیگ برتر بود.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی (۶۴ - جعفر سلمانی)، مهدی مهدی‌پور (۷۹ - زبیر نیک‌نفس)، آرتور کوین یامگا (۷۹ - ارسلان مطهری)، آرمان رمضانی، سید ابوالفضل جلالی (۷۹ - سعید مهری) و آرش رضاوند (۱+۹۰ - سبحان خاقانی).

ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، محمد طیبی، عقیل کعبی، رضا دهقانی (۴۶ - علیرضا کاظمی)، حسن شوشتری، جواد آقایی‌پور، بهروز بارانی، حسین ساکی، حسین احمدی، شهرام سالاری (۸۳ - امیرمحمد محکم‌کار) و علیرضا خوشکفا (۶۷ - متین کریم‌زاده).

داور: امیر سامان سلطانی

تیم استقلال خوزستان در نیمه نخست با یک بازی هجومی آبی‌پوشان پایتخت را تحت تاثیر قرار داد و در دقیقه ۸ جواد آقایی‌پور با یک حرکت انفرادی به داخل محوطه جریمه استقلال رسید و تا آستانه باز کردن دروازه سید حسین حسینی پیش رفت اما ضربه این بازیکن قدرت لازم را نداشت و از کنار دروازه استقلال به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۸ ارسال آقایی‌پور به شکل خطرناکی در آستانه ورود به دروازه استقلال بود که حسینی با کمک تیر دروازه مانع جلوی گل شدن توپ را گرفت.

شاگردان نکونام در دقیقه ۲۶ می‌توانستند به اولین گل بازی برسند که شوت والی مهدی مهدی‌پور توسط گروسیان مهار شد.

بازی در ادامه با تساوی بدون گل در نیمه نخست به پایان رسید.

تیم استقلال در نیمه دوم شکل بهتری به خود گرفت و آبی‌پوشان پایتخت حملاتی را روی دروازه تیم میهان تدارک دیدند تا اینکه در دقیقه ۵۱ تیم استقلال در پشت محوطه جریمه صاحب یک ضربه غیرمستقیم شد. مهدی‌پور توپ را روی دروازه فرستاد و مهرداد محمدی که از تله آفساید مدافعان استقلال خوزستان فرار کرده بود با ضربه سر دروازه گروسیان را باز و گل اول استقلال را به ثمر رساند.

شاگردان پورموسوی برای جبران گل خورده شکل هجومی گرفتند و در دقیقه ۵۶ روی یک ارسال خطرناک از حسین ساکی مهاجم استقلال خوزستان می‌توانست گل تساوی را به ثمر برساند اما حسینی با واکنشی بدنش را مقابل توپ قرار داد و جلوی گل شدن توپ را گرفت.

شوت جعفر سلمانی که به عنوان بازیکن تعویضی به زمین آمده در دقیقه ۶۶ به تیرک دروازه استقلال خوزستان برخورد کرد تا بازی همچنان با برتری تک گله استقلال دنبال شود.

در ادامه استقلال خوزستان حملات دیگری را روی دروازه استقلال تدارک دید اما آبی‌های خوزستان راه به جایی نبردند تا استقلال تهران برنده بازی باشد. 

تیم استقلال با این پیروزی ۹ امتیازی شد و با تفاضل گل کمتر نسبت به سپاهان در رده دوم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

استقلال خوزستان نیز با این شکست همچنان با یک امتیاز در رده چهاردهم جدول ایستاد تا شرایط خوبی در لیگ نداشته باشد.  

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها