کد خبر: 630453
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۰۷:۱۵:۱۳
| |

هت‌تریک تیام همراه با علی کریمی!

ستاره سنگالی کایسری اسپور برای سومین بازی پیاپی در حضور هافبک ایرانی موفق به گلزنی شد.

هت‌تریک تیام همراه با علی کریمی!
کد خبر: 630453
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۲ ۰۷:۱۵:۱۳

در یکی از دیدارهای هفته چهارم سوپر لیگ ترکیه، تیم فوتبال کایسری اسپور در حالی که مثل سه مسابقه قبل علی کریمی را در ترکیب و خط میانی داشت و سید مجید حسینی را در لیست بازیکنان خود نمی‌دید، از ساعت ۲۲:۱۵ شنبه شب (به وقت ایران) در مقابل آنتالیا اسپور رده هفدهمی قرار گرفت.

به گزارش ورزش سه، مامه تیام، ستاره سنگالی پیشین استقلال که در دو هفته گذشته سوپر لیگ ترکیه مقابل استانبول اسپور و سامسون اسپور گلزنی کرده بود، در دقیقه ۳۴ دیدار برابر آنتالیا اسپور هم توانست این کار را انجام بدهد که گل او قبل از پایان نیمه اول پاسخ داده شد.

تیم کایسری اسپور که در سه هفته گذشته دو تساوی و یک پیروزی داشت، در دیدار مقابل آنتالیا اسپور هم توانست این روند شکست ناپذیری را ادامه بدهد و با نتیجه یک بر یک متوقف شد تا ۶ امتیازی شود و در جایگاه هفتم جدول قرار بگیرد.

علی کریمی، هافبک ایرانی کایسری اسپور که برای چهارمین بازی پیاپی در ترکیب تیمش مقابل آنتالیا اسپور قرار گرفته بود، حضور کامل در این دیدار داشت و حالا باید خود را به اردوی تیم ملی برساند.

سید مجید حسینی، مدافع ایرانی کایسری اسپور نیز در مسابقه با آنتالیا اسپور مثل سه دیدار قبلی به دلیل آسیب دیدگی حضور نداشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها