کد خبر: 631461
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۴۵:۲۳
| |

مرتضی کرمانی مقدم در گفت‌وگوی اختصاصی با «اعتماد»:

5 هزار نفر را به استادیوم راه می دهند تا دهن مردم را ببندند/ تعویق دربی به سود پرسپولیس است

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید مگر می شود دربی تهران را در قطر برگزار کرد؟

5 هزار نفر را به استادیوم راه می دهند تا دهن مردم را ببندند/ تعویق دربی به سود پرسپولیس است
کد خبر: 631461
|
۱۴۰۲/۰۶/۱۹ ۱۲:۴۵:۲۳

دربی تهران که قرار بود پس از بازی‌های دوستانه تیم ملی در هفته پنجم برگزار شود به تعویق افتاد.

به گزارش روزنامه اعتماد، مرتضی کرمانی‌مقدم بازیکن اسبق تیم ملی و پرسپولیس با اشاره به صحبت‌های مطرح‌شده درخصوص احتمال برگزاری دربی پایتخت در کشور قطر که البته بعد تکذیب شد به خبرنگار اعتماد گفت: خوب است که بدون تماشاگر برگزار می‌شود و فاجعه‌ای رخ نمی‌دهد! البته اگر با تماشاگر هم برگزار شود مثلا ۵ هزار نفر را می‌گویند بیایند تا مردم ساکت شوند! به هرحال الان فوتبال طوری شده که هرکی شب می‌خوابد و صبح بیدار می‌شود یک تصمیم جدید می‌گیرد. اگر می‌شنویم دربی در قطر برگزار می‌شود تعجب نمی‌کنیم یا بازی سپاهان و پرسپولیس را در امارات یا بحرین برگزار کنند! فرقی نمی‌کند به هرحال اینها همسایه هستند  دیگر! 

خبرنگار اعتماد از کرمانی‌مقدم پرسید، این صحبت‌تان را به شوخی مطرح کردید؟ جواب داد: به شوخی می‌گویم چون مگر می‌شود بازی دربی را در قطر برگزار کنند؟ به جای این همه خرج کردن‌ها استادیوم آزادی را درست کنند تا فردا مردم به آنجا نیایند و یک وقت بریزد و کشته بدهیم! نمی‌دانم چه کار انجام می‌دهند اما هر خبری به ما می‌رسد دیگر برای‌مان عادی شده و تعجب نمی‌کنیم! 

کرمانی‌مقدم در خصوص اینکه تعویض دربی به نفع کدام تیم می‌شود، گفت: دروازه بان پرسپولیس آسیب دیده ضمن اینکه این تیم مهاجم هم ندارد و با به تعویض افتادن دربی هم می‌توانند مهاجم جذب کنند و هم بیرانوند به بازی می‌رسد و این وقفه به نفع پرسپولیس است. اما از یک لحاظی هم به نفع هیچ‌کدام از تیم‌ها نیست چون تیم‌ها از شرایط بازی دور می‌شوند. اما در فوتبال ما دیگر عادت کردیم به این شرایط! 

مربی سپیدرود درباره بازی تدارکاتی تیمش مقابل پرسپولیس افزود: ما در فصل بدنسازی هستیم و سپیدرود را حدود دو هفته است که جمع کردیم. این اولین بازی دوستانه ما بود و در فصل بدنسازی هستیم از طرفی پرسپولیس همیشه پرسپولیس است و خیلی از بچه‌های ما برای اولین‌بار بود که بازیکنان پرسپولیس را از نزدیک می‌دیدند و ده دقیقه و یک ربع اول کمی استرس داشتند اما بعد از گل اول که خوردیم به خودمان آمدیم و گل زدیم. در کل پرسپولیس خیلی خوب بازی کرد چون ۶ سال است که در کنار هم بازی می‌کنند و هماهنگی خوبی دارند اما کمبود مهاجم در این تیم اگر الان به چشم نیاید چند هفته دیگر در بازی‌های آسیایی به چشم می‌آید و حتما باید مهاجم جذب کنند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها