کد خبر: 632359
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۲۲:۳۰:۰۰
| |

اختصاصی «اعتمادآنلاین»:

پیج اینستاگرام امیررضا خادم از دسترس خارج نشده، تغییر نام داده تا کسی آن را پیدا نکند!

بعد از خارج شدن پیج رسول خادم، گفته شده که پیج امیررضا خادم نیز دچار مشکل شده است.

پیج اینستاگرام امیررضا خادم از دسترس خارج نشده، تغییر نام داده تا کسی آن را پیدا نکند!
کد خبر: 632359
|
۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ۲۲:۳۰:۰۰

در ۲۴ ساعت گذشته خبر دچار مشکل شدن پیج‌های اینستاگرامی برادران خادم در رسانه‌ها مطرح شده است. خبر از دسترس خارج شدن پیج این دو برادر که در سوابق‌شان عناوین جهانی و المپیک، ریاست فدراسیون کشتی و نمایندگی در مجلس و شورای شهر تهران دیده می‌شود از جمله اتفاقات خبرساز روز شنبه و امروز بوده است.

به گزارش اعتمادآنلاین، روز گذشته ابتدا خبر رسید پیج رسول خادم دی‌اکتیو شده و خود او نیز بازداشت شده است. با این حال اطلاعاتی که خبرنگار اعتمادآنلاین به دست آورد، حاکی از آن بود که رسول بازداشت نشده، اما پیج شخصی او بدون اینکه خودش در این زمینه تصمیم‌گیر باشد از دسترس خارج شده است.

چند ساعت بعد خبری در رسانه‌های فارسی‌زبان منتشر شد مبنی بر اینکه پیج امیررضا خادم نیز از دسترس خارج شده است. امیررضا نیز مثل رسول در یک سال گذشته در صفحه شخصی‌اش مطالبی در مورد تحولات اجتماعی و سیاسی به اشتراک گذاشته بود.

پیگیری‌های خبرنگار اعتمادآنلاین نشان می‌دهد پیج امیررضا از دسترس خارج نشده و تغییر نام داده است. با این حال تعداد زیادی از پست‌های اخیر او از صفحه‌اش پاک شده و آخرین پستی که در صفحه‌اش دیده می‌شود مربوط به 33 هفته پیش است. همچنین به طور مشخص بسیاری از پست‌های انتقادی امیررضا نیز دیگر در صفحه او دیده نمی‌شود که مشخص نیست به خاطر پاک شدن یا آرشیو شدن است یا مساله‌ای دیگر در میان است.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها