کد خبر: 638810
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۱:۵۰:۵۴
| |

شوخی پرسپولیسی‌ها با تغییر لوگوی استقلال

پس از انتشار فراخوان باشگاه استقلال برای طراحی لوگوی این باشگاه طرفداران تیم پرسپولیس این موضوع را تبدیل به سوژه ضد استقلالی کردند.

شوخی پرسپولیسی‌ها با تغییر لوگوی استقلال
کد خبر: 638810
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۰۱:۵۰:۵۴

مسئولان باشگاه استقلال بعد از ظهر امروز با انتشار فراخوانی در ارتباط با طراحی لوگوی جدید برای این باشگاه زمینه ساز جدال شدیدی بین هواداران خودی و پرسپولیس شدند.

به گزارش خبرورزشی، در شرایطی که این روزها یحیی گل‌محمدی و خانی (از اعضای هیئت مدیره باشگاه استقلال) علیه یکدیگر در حال مصاحبه کردن هستند و فضای ملتهبی در رسانه بین مسئولان و مدیران دو باشگاه بوجود آمده است انتشار خبر فراخوان لوگوی باشگاه استقلال کافی بود تا طرفداران پرسپولیس نسبت به این موضوع موضع‌گیری کنند.

پرسپولیسی‌ها با سوژه کردن این تصمیم، چنین اقدامی را دستمایه شوخی قرار داده و از این طریق به طرفداران تیم رقیب طعنه می‌زدند اما در مقابل هواداران استقلال نیز با انتشار تصویر لوگوی باشگاه‌های بزرگ دنیا همچون بارسلونا، رئال مادرید، منچستر یونایتد، یوونتوس، اینترمیلان و دیگر باشگاه‌های معتبر دنیا که در گذر زمان لوگوی خود را تغییر داده‌اند این اتفاق را امری طبیعی در عالم باشگاهداری دانسته و از مواضع باشگاهشان با قدرت دفاع کردند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها