کد خبر: 638837
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۲۰:۴۷
| |

مورد عجیب و شاهکار وزارت ورزش؛ رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در شش ماه گذشته ۴ بار به چین سفر کرده، آن هم با هزینه بیت‌المال

روزنامه شرق نوشت: غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در نزدیک به شش ماه چهار بار به چین به بهانه حضور در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده است! اینکه یک رئیس فدراسیون در کمتر از 180 روز چهار بار به چین سفر کند، از آن اتفاقاتی است که کمتر پیش می‌آید.

مورد عجیب و شاهکار وزارت ورزش؛ رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در شش ماه گذشته ۴ بار به چین سفر کرده، آن هم با هزینه بیت‌المال
کد خبر: 638837
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۰ ۲۰:۲۰:۴۷

روزنامه شرق گزارشی از سفرهای متعدد روسای فدراسیون‌های ورزشی به چین به بهانه بازی‌های هانگژو دارد. در میان این مدیران، رییس فدراسیون تیراندازی با کمان شاهکار است.

به گزارش شرق، بخش‌های مهم این گزارش را در ادامه می‌خوانید.

 

  • بازی‌های هانگژو در‌حالی در بخش ورزشکاران آسیایی و پاراآسیایی به پایان رسید که تعدادی از رؤسای فدراسیون‌های ورزشی ایران به بهانه همین رقابت‌ها دو بار به چین سفر کردند. 
  • هادی ساعی، رئیس فدراسیون تکواندو، غلامرضا شعبانی‌بهار، رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان و علیرضا سهرابیان، رئیس فدراسیون قایقرانی، در زمره رؤسای چین‌دوستی هستند که در همین بازه زمانی اندک دو بار بدون آنکه هزینه‌ای از جیب بپردازند، راهی چین شده‌اند.
  • اگرچه درباره سایر رؤسا هنوز واکنشی صورت نگرفته ولی غلامرضا شعبانی‌بهار، به تازگی گفت‌وگویی با خبرگزاری مهر داشته و در واکنش به انتقادهای صورت‌گرفته از دو سفر به چین و ضرورت‌نداشتن آنها، حداقل در مورد دوم، مدعی شده چون هزینه‌ای روی دست فدراسیون تیروکمان نداشته، تصمیم گرفته مجددا به چین سفر کند. موضوع جذاب درباره این رئیس فدراسیون اینکه این دو سفر به چین، تنها سفرهایی نیست که او همین امسال به این کشور شرق آسیایی داشته است. 
  • موضوع وقتی عجیب‌تر می‌شود که بدانیم او در نزدیک به شش ماه چهار بار به چین به بهانه حضور در تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده است! اینکه یک رئیس فدراسیون در کمتر از 180 روز چهار بار به چین سفر کند، از آن اتفاقاتی است که کمتر پیش می‌آید.
  • شعبانی‌بهار که آن روزها به‌شدت مورد انتقاد قرار گرفته بود که چرا بر عکس وعده داده‌شده نتوانسته مدالی کسب کند، مقابل خبرنگاران چند قطره‌ای اشک ریخت تا ناراحتی‌اش را به آن شکل بروز دهد. با وجود این ولی بعید است آن ناراحتی دوامی داشته باشد، چون بلافاصله پس از بازگشت بار دیگر راهی چین شد تا این‌بار به بهانه برگزاری بازی‌های پاراآسیایی سفری دوباره به شرق آسیا کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها