کد خبر: 639854
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۰۰:۰۰
| |

افشاریان در دفاع از دامادش فردوسی‌پور را وسط کشید!

خداداد افشاریان نسبت به مسائل مطرح شده از سوی محمدحسین میثاقی درباره حضور اعضای خانواده اش در داوری واکنش تندی نشان داد.

افشاریان در دفاع از دامادش فردوسی‌پور را وسط کشید!
کد خبر: 639854
|
۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ۰۹:۰۰:۰۰

یکی از مواردی که در برنامه شب گذشته فوتبال برتر از زبان محمدحسین میثاقی مجری برنامه بیان شد و بازتاب گسترده ای در فضای مجازی و رسانه ای شد، مربوط به حضور اعضای خانواده خداداد افشاریان در جامعه داوری بود.

به گزارش ورزش سه، میثاقی از حضور فرزند، داماد و پسر باجناق افشاریان در لیست داوران فوتبال ایران انتقاد کرد و همین امر باعث شد تا حملات تندی به رییس کمیته داوران در فضای مجازی شود و حتی شایعه برکناری او نیز گسترش یابد.

در واکنش به این اتفاقات افشاریان سه‌شنبه شب به صورت تلفنی روی خط برنامه مجله فوتبال شبکه خبرسیما رفت و حرف های تندی را علیه میثاقی برزبان آورد و البته توضیحاتی را درباره حضور اعضای خانواده خود در جمع داوران لیگ برتر و لیگ یک ارائه کرد.

افشاریان در ابتدا گفت: «من در داوری کشور این همه زحمت کشیدم و کار کردم، اما برنامه دیشب واقعا مرا خسته کرد و باعث شد از فوتبال زده شوم. من هیچ وقت چنین اتفاقی را ندیده بودم.!»

او ادامه داد: «موقعی که یک برنامه و یک مجری حرفی را می‌زند، باید با سند بزند. باید رضای خدا را و مردم را در نظر بگیرید. این میزی که شما(مجری) پشت آن هستید ، ممکن است چندی بعد در اختیارتان نباشد. برای من هم اینگونه است.»

در ادامه اسدیان مجری برنامه از افشاریان خواست که درباره دیگر برنامه صداوسیما حرف نزند و درباره حضور اعضای خانواده اش در جامعه داوری توضیح بدهد. رییس کمیته داوران در این بخش گفت: «آقای شریفی که داماد بنده هستند، از سال 92 در داوری کشور حضور دارند؛ یعنی با آقایان ممبینی، غیاثی، اصفهانیان، عسگری وصفیری قبل از من کار کرده است. او 44 سال سن دارد و حتی زمانی که آقای تاج رییس کمیته داوران بودند با ایشان کار کرده است. حالا سال آخر قضاوتش به مدیریت من خورده؛ چه گناهی دارد که 20 سال در داوری کشور زحمت کشیده و حالا پدر خانمش مسئول کمیته داوران شده است؟»

او در ادامه به حمیدرضا افشون اشاره کرد و گفت: «ایشان اولا خانواده شهید هستند و از سال 94 کار می کنند. او گناه دارد که به خاطر حضور من در کمیته داوران تاوان بدهد!»

وقتی مجری برنامه درباره پوریا افشاریان ، پسر رییس کمیته داوران سوال کرد ، او تاکید کرد: «پسر من اگر کیفیت نداشته باشد، که نمی تواند کار کند. من می توانم او را تا سر زمین بفرستم، داخل زمین خودش باید کار را در بیاورد. اگر خوب نباشد در فضای مجازی نابودش می کنند! از کارشناسان درباره کیفیت داوری پسر من سوال کنید. او در لیگ یک و لیگ دو قضاوت های خوبی داشته، گناه کرده که پسر من است؟»

افشاریان بعد از این توضیحات دوباره انگشت اتهام را به سمت محمدحسین میثاقی گرفت و اینبار تندتر علیه مجری فوتبال برتر صحبت کرد: «قضاوت اشتباه و رفتارهای ناجوانمردانه درست نیست؛ از اینکه یک مجری با آبروی یک خانواده بازی می‌کند، متاسفم. در برنامه ای که قبل از این برنامه روی آنتن می رفت، همان آقای فردوسی پور 10 بار روح الله شریفی را به چالش کشید، الان شده رانت من؟»

در این هنگام اسدیان مجری برنامه بار دیگر از افشاریان خواست که درباره برنامه های دیگر صداوسیما و مجریان و همکارانش صحبتی نکند و به همین خاطر بحث را به جای دیگری برد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها