کد خبر: 644782
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ۱۱:۰۵:۴۰
| |

چرا نام رونالدو در فهرست بازیکنان ارزشمند لیگ حرفه‌ای عربستان نیست؟

کریستیانو رونالدو در بین ۲۰ بازیکن ارزشمند لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی قرار ندارد.

چرا نام رونالدو در فهرست بازیکنان ارزشمند لیگ حرفه‌ای عربستان نیست؟
کد خبر: 644782
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۶ ۱۱:۰۵:۴۰

کریستیانو رونالدو سال گذشته به خاورمیانه نقل مکان کرد و از زمانی که به النصر پیوست به طور ثابت برای این باشگاه گلزنی کرد. ستاره سابق منچستریونایتد و رئال مادرید در ۴۱ بازی ۳۴ گل به ثمر رسانده که ۱۶ گل در این فصل به ثمر رسیده است. از زمان ورود او استعدادهای زیادی به لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی هجوم آوردند. ستارگانی مانند کریم بنزما، روبن نوس و نیمار از لیگ‌های معتبر اروپایی به خاورمیانه نقل مکان کردند و قراردادهای کلان میلیونی امضا کردند.

به گزارش خبرورزشی، وبسایت ترنسفرمارکت اکنون باارزش‌ترین بازیکنان لیگ را مشخص کرده است. نیمار با ارزش ۳۸ میلیون پوند در صدر جدول قرار دارد در حالی که نوس با ۳۴ میلیون پوند در جایگاه دوم ایستاده است. در بین ۲۰ بازیکن برتر ستاره‌های سابق لیگ برتر مانند فابینیو، آلن سن ماکسیمین و سادیو مانه نیز حضور دارند. با این حال، رونالدو با کاهش ارزش خود و رسیدن به ارزش تنها ۱۲ میلیون پوند، نتوانست به فهرست راه پیدا کند. در حالی که ارزش او مشابه بنزما و لوئیس فیلیپه است، این دو در دو جایگاه آخر قرار گرفتند.

ارزش رونالدو از زمان انتقال به لیگ حرفه‌ای عربستان از ۱۷ میلیون پوند کاهش پیدا کرد. ممکن است پس از پنجره نقل و انتقالات ژانویه رتبه رونالدو حتی بیشتر از این پایین بیاید. بازیکنانی مانند سعید بنرهما از وستهم و محمد صلاح از لیورپول هر دو با انتقال به خاورمیانه مرتبط هستند. رونالدو همچنین با نبرد سختی برای کسب عنوان قهرمانی لیگ روبروست. النصر در حال حاضر در جایگاه دوم ایستاده اما ده امتیاز کمتر از الهلال دارد، اگرچه یک بازی پیش رو دارد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها