کد خبر: 644986
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۰۱:۲۵:۱۳
| |

عکس زیرخاکی عابدزاده از جام ملت‌های آسیا

احمدرضا عابدزاده سنگربان فراموش نشدنی پرسپولیس و تیم ملی که البته سابقه حضور در استقلال را هم دارد، عکسی خاطره انگیز از دهه ۷۰ منتشر کرد.

عکس زیرخاکی عابدزاده از جام ملت‌های آسیا
کد خبر: 644986
|
۱۴۰۲/۰۹/۲۸ ۰۱:۲۵:۱۳

بدون هیچ شک و تردیدی نام احمدرضا عابدزاده با خاطرات خوش فوتبال ایران گره خورده است. دروازه‌بان فراموش نشدنی که سابقه حضور در هر دو تیم استقلال و پرسپولیس را یدک می‌کشد و البته دوره حضورش در جمع پرسپولیسی‌ها به مراتب بیشتر از زمان بازی کردنش برای استقلالی‌ها تلقی می‌شود.

به گزارش خبرورزشی، این ملی پوش ارزشمند که علاوه بر حضور در جام جهانی و قهرمانی در بازی‌های آسیایی، دو بار هم با تیم ملی به مقام سومی جام ملت‌های ۱۹۸۸ و ۱۹۹۶ رسید، دوشنبه شب عکسی خاطره انگیز از جام ملت‌های ۱۹۹۶ امارات منتشر کرد. عکسی که لحظاتی پس از کسب مقام سومی تیم ملی فوتبال کشورمان با هدایت محمد مایلی کهن ثبت شد و حالا ۲۷ سال از آن روزها می‌گذرد. اگرچه عابدزاده با مصدومیت راهی جام ملت‌ها شد اما در دو بازی نیمه نهایی و رده‌بندی به میدان رفت و به ویژه در جدال با کویت برای کسب عنوان سومی با مهار ضربات پنالتی کویتی‌ها نقش فوق العاده مهمی در برنده شدن ما ایفا کرد.

البته اگر ناداوری جمال الغندور، داور مصری در جدال نیمه نهایی مقابل عربستان نبود، تیم ملی فوتبال کشورمان حتماً به فینال می‌رسید و چه بسا قهرمان آن مسابقات هم می‌شد.

 

احمدرضا عابدزاده جام ملتها

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها