کد خبر: 648824
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۱۰:۱۵:۳۰
| |

چرا پنج نفر از اعضای هیات رییسه پاداش 20 هزار دلاری را برنمی گردانند؟

میرشاد ماجدی در مصاحبه با خبرنگاران خبر روزنامه اعتماد مبنی بر تماس نهادهای نظارتی با فدراسیون فوتبال برای بازگرداندن پاداش 20 هزار دلاری را تایید کرد.

چرا پنج نفر از اعضای هیات رییسه پاداش 20 هزار دلاری را برنمی گردانند؟
کد خبر: 648824
|
۱۴۰۲/۱۰/۲۹ ۱۰:۱۵:۳۰

مساله پاداش‌های 20 هزار دلاری که اعضای هیات رییسه فدراسیون فوتبال برای خودشان بابت برد مقابل ولز تصویب کردند هنوز خبرساز است. 

به گزارش روزنامه اعتماد، در 19 دی ماه در خبری اختصاصی که در همین روزنامه به چاپ رسید اعلام کردیم که سازمان بازرسی طی نامه‌ای به فدراسیون فوتبال اعلام کرده است که اعضا باید پاداش 20 هزار دلاری را برگردانند. در همان خبر اشاره کردیم که دو نفر از اعضا پول را برگردانده و سازمان بازرسی پیگیر پرداخت پول توسط بقیه است. 

روز سه‌شنبه برخی خبرگزاری‌ها نظیر ایسنا اعلام کردند که میرشاد ماجدی یکی از اعضای هیات رییسه است که پاداش 20 هزار دلاری را به خزانه فدراسیون بازگردانده است. ضمنا عنوان شد برخی از اعضا از همان ابتدا پول را دریافت نکرده بودند.

خود میرشاد ماجدی نیز در مصاحبه با خبرنگاران با تایید خبر روزنامه اعتماد مبنی بر تماس نهادهای نظارتی با فدراسیون فوتبال گفت وقتی فهمیدیم دریافت این پاداش غیرقانونی بوده آن را به فدراسیون بازگرداندیم.

  طبق شنیده‌های ما و آن‌طور که در برخی خبرگزاری‌ها آمده مهدی محمد نبی، طهمورث حیدری، احسان اصولی، محمدرضا ساکت و خداداد افشاریان افرادی هستند که هنوز پاداش 20 هزار دلاری را برنگردانده‌اند.

  اینکه چرا برخی از اعضا مقابل سازمان بازرسی و خواست عمومی برای بازگرداندن پولی که به‌ناحق دریافت کرده‌اند، می‌ایستند جای سوال و تعجب دارد. اما انتظار می‌رود نهادهای نظارتی هر چه سریع‌تر تکلیف 100 هزار دلاری که از خزانه فدراسیون خارج شده و به جیب اعضای هیات رییسه رفته را مشخص کنند

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها