کد خبر: 648995
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۰۵:۳۳
| |

واکنش مدیران پرسپولیس به بودجه 600 هزار دلاری باشگاه!

باشگاه پرسپولیس در حال حاضر روی نام دی‌بیازی و ژوزه پسیرو به جمع بندی رسیده و قصد دارد در توافق با این دو مربی ایتالیایی و پرتغالی کار خود را به سرانجام برساند.

واکنش مدیران پرسپولیس به بودجه 600 هزار دلاری باشگاه!
کد خبر: 648995
|
۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۱۶:۰۵:۳۳

در شرایطی که همچنان بررسی گزینه‌های جانشینی یحیی گل محمدی ادامه دارد و این تیم بعد از ناکامی در مذاکره و جلب رضایت برانکو ایوانکوویچ، به دنبال سرمربی است، شایعه‌ای در خصوص تعیین بودجه برای سرمربی آتی این تیم شکل گرفته که از سوی باشگاه رد شد.

به گزارش ورزش سه، باشگاه در حال حاضر روی نام دی‌بیازی و ژوزه پسیرو به جمع بندی رسیده و قصد دارد در توافق با این دو مربی ایتالیایی و پرتغالی کار خود را به سرانجام برساند.

با این حال  طی ساعات اخیر شایعاتی مبنی بر اینکه باشگاه قصد ندارد بیش از 500-600 هزار دلار برای سرمربی بعدی خود در نظر بگیرد و این موضوع احتمالا دست آنها را برای مذاکره خواهد بست، شکل گرفته است.

یکی از مدیران پرسپولیس با رد این موضوع به خبرنگار ورزش سه اعلام کرد که در بحث انتخاب سرمربی بیشتر از همه مسائل فنی و شرایط حضور وی را در نظر خواهیم گرفت. مسلما بحث بودجه و هزینه 600 هزار دلاری اشتباه است و به دنبال این خواهیم بود تا انتخاب مناسبی برای باشگاه و هواداران داشته باشیم.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها