کد خبر: 649228
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۱۲:۵۵:۳۹
| |

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با «اعتماد» از شرایط استقلال می‌گوید:

اشکال است که دستمزد کادر فنی را نمی‌دهند/ امیدوارم مدیریت استقلال بازیکنان مدنطر کادر فنی را جذب کند

پیشکسوت باشگاه استقلال می‌گوید امیدوار است اختلافات بین کادرفنی و سرمربی تیم به پایان برسد.

اشکال است که دستمزد کادر فنی را نمی‌دهند/ امیدوارم مدیریت استقلال بازیکنان مدنطر کادر فنی را جذب کند
کد خبر: 649228
|
۱۴۰۲/۱۱/۰۲ ۱۲:۵۵:۳۹

وضعیت مالی استقلال چندان خوب نیست و همین مساله باعث شده این تیم نتواند در فصل نقل و انتقالات خریدهای خوبی تا اینجا داشته باشد تا جایی که این مساله باعث ‌دلخوری نکونام از خطیر شده است.

به گزارش روزنامه اعتماد، البته این خبری است که در رسانه‌ها منتشر شده و بین اهالی رسانه‌ای استقلال هم به صورت در گوشی جریان دارد. حتی اینکه خطیر در رسانه‌ها اعلام کرد تمام لیست خرید نکونام را جذب می‌کنیم هم کمکی به بهبود شرایط نکرده است. به همین بهانه گفت‌وگویی با بهتاش فریبا یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال ترتیب دادیم که در ادامه می‌خوانید.

 

در نقل و انتقالات زمستانی قرار داریم؛ ‌شرایط استقلال چطور است؟

یامگا را فعلا از دست دادیم و آرزو می‌کنم‌ هر چه زودتر با سلامتی برگردد. استقلال باید کامل‌تر شود و قوی‌تر شویم چون شما می‌دانید در نیم فصل دوم هیچ تیمی به راحتی امتیاز از دست نمی‌دهد و کار خیلی سخت می‌شود. از هفته بیستم استارت ‌قهرمانی خورده می‌شود و از آنجا کار خیلی سخت‌تر می‌شود برای همین قطعا باید تقویت شود. اما یک مقداری نیم فصل یار گرفتن سخت است و شاید بازیکن درجه یکی در این مقطع وجود نداشته باشد که بخواهد هر تیمی جذب کند. بازیکنان خارجی هم اکثرا در مسابقات خودشان هستند با این حال تیم نیاز به تقویت دارد.

سیلوا به استقلال برگشت؛ فکر می‌کنید می‌تواند کمک کند؟

او سابقه بازی در استقلال را دارد و زمانی هم که بود واقعا موثر کار کرد. شنیدم امشب یا فرداشب می‌رسد. استقلال وینگر و سانتر فوروارد و هافبک لازم ‌دارد وگرنه کار سخت می‌شود.

درباره جدایی سعید ‌مهری چه نظری دارید؟

خیلی به او بازی نرسید. اگر نتوانند در آن پست یار بگیرند قطعا وجودش به درد می خورد. اگر جایگزین پیدا شد برای سعید ‌مهری هم آرزوی موفقیت می‌کنم.

حرف از اختلاف بین خطیر و نکونام هست.

من اطلاعی ندارم؛ اوایل فصل اختلاف این دو وجود داشت اما در هفته پنجم ‌یا ششم تعامل بین آنها ایجاد شد و هر کسی رفت دنبال کار خودش و نتایج هم از این هفته به بعد تغییر کرد. تعامل این دو می‌تواند کمک کند. الان هر کسی هر چیزی دلش می‌خواهد می‌نویسد اما من اطلاعی ندارم.

وقتی بعضی از پیشکسوتان استقلال از نحوه یارگیری تیم رضایت ندارند فشار روی مدیریت زیاد می‌شود و فکر ‌نمی‌کنید همین باعث اختلاف شود؟

اینکه یک‌سری پیشکسوت پشت کادرفنی هستند یک چیز طبیعی است. ما هم ‌هستیم. همه باید به خاطر تیم پشت کادرفنی باشیم. ‌فرقی هم نمی‌کند چه کسی سرمربی است. ‌من همیشه هر کی بوده ‌حمایت کردم. ‌الان هم‌ حمایت می‌کنم. قطعا به بازیکن ‌نیاز است و شرایط باید جور شود تا بازیکن بگیریم تاکید می‌کنم‌ در نیم‌فصل بازیکن گرفتن خیلی سخت است اما مدیریت باید تمام تلاشش را بکند تا این اتفاق بیفتد.

مربی بدنساز تیم ‌به دلیل عدم پرداخت حقوقش سر تمرین حاضر نمی‌شود. علت ‌ناراحتی نکونام از خطیر هم همین است.

خب این‌ اشکال است دیگر. توجه کردید که استقلال تا دقیقه ۹۰ دوندگی بالایی دارد. ما ‌متوجه می‌شویم که تیم تا دقیقه ۹۰ می‌دود و می‌جنگد پس کار ایشان خوب است اما برای یک تیم بزرگ اشکال است که‌ نتوانی دستمزد کادرفنی خودت را بدهی!

اختلافات بیشتر می‌تواند به ضرر تیم شود؟

امیدواریم این اتفاق رخ ندهد و مدیریت بتواند بازیکنان‌ مورد نظر کادرفنی را بگیرد تا این مساله رخ‌ ندهد که اگر اتفاق بیفتد شک نکنید صدر جدول را ازدست می‌دهیم.

پیش‌بینی شما از نیم‌فصل دوم؟

استقلال جزو مدعیان است و در این شکی نیست و اگر تقویت شود می‌رویم برای قهرمانی.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها