کد خبر: 654210
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۶:۰۰:۱۶
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

دلیل غیبت رونالدو در مبارزه بوکس ریاض مشخص شد/ CR7 چه چیزی را به تماشای مشت‌های جاشوا ترجیح داد؟

چرا کریستیانو رونالدو مبارزه آنتونی جاشوا و فرانسیس انگانو در عربستان سعودی را از دست داد؟ چرا صندلی اختصاصی «CR7» که النصر برای مهاجم خود رزرو کرده بود خالی ماند؟

دلیل غیبت رونالدو در مبارزه بوکس ریاض مشخص شد/ CR7 چه چیزی را به تماشای مشت‌های جاشوا ترجیح داد؟
کد خبر: 654210
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۰ ۱۶:۰۰:۱۶

کریستیانو رونالدو با وجود داشتن صندلی کنار رینگ، مسابقه بوکس سنگین وزن آنتونی جاشوا با فرانسیس نگانو را از دست داد.

به گزارش اعتمادآنلاین، پیش از این رونالدو به مبارزه این دو بوکسور دعوت شده بود. غیبت فوق ستاره پرتغالی با وجود صندلی اختصاصی تعجب کاربران را برانگیخت. خیلی‌ها آماده شده بودند رونالدو را آنحا ببینند.

اما چیزهایی برای رونالدو اولویت دارد که برای دیگران شاید چندان مهم نباشد! مثلا خواب به اندازه!

افرادی مانند ژوزه مورینیو، رونالدوی برزیلی و فرانچسکو توتی، اسطوره آ اس رم، از جمله ستارگانی بودند که جمعه شب شاهد پیروزی جاشوا بر نگانو در راند دوم با ناک‌اوت در ریاض عربستان سعودی بودند. اما در حالی که برای ستاره النصر یک صندلی انحصاری 'CR7' در نظر گرفته شده بود، هیچ نشانی از برنده پنج توپ طلا در Kingdom Arena وجود نداشت.

همین غیبت باعث بروز شایعات بسیار زیادی شد. آیا کریس مشکلی با بوکس دارد؟ آیا او با مهمان‌های دیگر حال نمی‌کند؟ آیا او با باشگاه النصر به مشکل خورده؟ هیچ کدام!

به نظر می‌رسد که این بازیکن 39 ساله این مسابقه را از دست داد، زیرا او صبح شنبه یک جلسه تمرینی النصر را پیش از دیدار حساس لیگ قهرمانان آسیا مقابل العین که دوشنبه شب برگزار می‌شود در پیش داشت. از آنجایی که مبارزه تا ساعت 3:30 بامداد شنبه طول می‌کشید، به نظر می‌رسد رونالدو استراحت را بر تماشای نمایش ترجیح داده است. چیزی که تیم لیگ برتری عربستان سعودی هنگام انتشار تصاویر تمرینی در رسانه‌های اجتماعی بر آن تاکید کرد و روی آن توضیح داد «هیچ روزی تعطیل نیست».

رونالدو که یکی از طرفداران بزرگ بوکس است، اوایل این هفته به خانه «ترکی آل الشیخ» مشاور سعودی رفت تا با جاشوا، نگانو و تایسون فیوری عکس بگیرد. این کهنه‌کار همچنین دسامبر گذشته به تماشای مبارزه جاشوا با اتو والین در عربستان رفت.

النصر میزبان العین است و به دنبال جبران شکست 1-0 خود در بازی رفت و صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا است. پس از آن، تیم رونالدو که پس از الهلال صدرنشین در رده دوم قرار دارد، در خارج از خانه مقابل الاهلی عربستان در لیگ به میدان خواهد رفت.

گفتنی است آنتونی جاشوا، بوکسور بریتانیایی، در جریان مبارزه‌های دسته فوق سنگین بوکس حرفه‌ای جهان موفق شد مقابل فرانسیس انگانو از کامرون، قهرمان سابق UFC، به پیروزی دست یابد. این مبارزه در عربستان برگزار شد و جاشوا در یک مبارزه کاملا یک‌طرفه موفق شد در راند دوم با مشتی سهمگین حریفش را ناک‌اوت کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها