کد خبر: 655035
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۰:۲۲:۰۲
| |

حمله به فدراسیون فوتبال روی آنتن زنده؛ این شخص صلاحیت ندارد!

مسعود اقبالی در گفت‌وگویی تلویزیونی به پست مجید جلالی در تیم ملی فوتبال ایران انتقاد کرد.

حمله به فدراسیون فوتبال روی آنتن زنده؛ این شخص صلاحیت ندارد!
کد خبر: 655035
|
۱۴۰۲/۱۲/۲۹ ۱۰:۲۲:۰۲

مسعود اقبالی کارشناس و مدرس برجسته فوتبال ایران در گفت‌وگویی تلویزیونی نسبت به پست مجید جلالی در تیم ملی واکنش تندی نشان داد.

به گزارش خبرورزشی، اقبالی با اشاره به پست تکنیکال دایرکتور یا کمیته فنی در باشگاه‌ها گفت: اصلا در باشگاه‌ها وجود ندارد و مربیان اصلا اجازه نمی‌دهند کمیته فنی شکل بگیرد تا بتوانند نظارت و کنترل بر مربیان داشته باشند.

کارشناس فوتبال در مورد پست مجید جلالی در تیم ملی و فدراسیون ایراد وارد کرد و گفت: به نظر من مجید جلالی آن صلاحیت را ندارد که در کمیته آموزش باشد به خاطر اینکه آقای جلالی ۲۰ سال از کمیته آموزش دور بوده اصلا تدریس نکرده کسی که در کمیته آموزش تکنیکال دایرکتور می‌شود باید حداقل کلاس‌های مربیگری را آموزش داده باشد حداقل الاین سنس را برگزار کرده باشد با شیوه آموزش آشنا باشد.

اقبالی با انتقاد از فدراسیون فوتبال ادامه داد: تقصیر آقای جلالی نیست مقصر کسانی هستند که به ایشان حکم دادند. در خیلی از زمینه‌ها افرادی داریم که نیروهای متخصص نیستند. من ۴۵ سال در کمیته آموزش بودم و حداقل ۱۵ تا رئیس فدراسیون دیدم و با همه آنها می‌دانم چه کار کردم. از سال ۵۸ که در فوتبال بودم در اولین کلاسم حمید درخشان جزو شاگردان من بوده است.

مدرس فوتبال تصریح کرد: به لیگ نگاه کنید ۱۶ تیم و ۱۶ مربی داریم که بدون ارزشیابی فقط جابه جا می‌شوند به این دلیل که در فدراسیون فوتبال کمیته فنی نداریم در باشگاه‌ها تکنیکال دایرکتور نداریم بنابراین مربی‌ها فقط براساس رابطه جا به جا می‌شوند نه بر اساس ضابطه.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها