کد خبر: 657575
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۷:۰۰:۰۷
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

اتهام بزرگ به امباپه؛ آیا ستاره فرانسوی در حال خیانت به PSG است؟

امباپه در بازی برگشت پی‌اس‌جی مقابل بارسلونا که با نتیجه 4-1 به سود فرانسوی‌ها به اتمام رسید دو گل زد. با این وجود ستاره پاری‌سن‌ژرمن مورد انتقاد رسانه‌ها و برخی کارشناسان قرار گرفت.

اتهام بزرگ به امباپه؛ آیا ستاره فرانسوی در حال خیانت به PSG است؟
کد خبر: 657575
|
۱۴۰۳/۰۱/۲۹ ۱۷:۰۰:۰۷

«ما از کیلیان امباپه بزرگ فاصله داریم.» کریستوف دوگاری به طور هیجان‌انگیزی ادعا می‌کند که ستاره‌های دیگر پاری‌سن‌ژرمن با وجود دو گل امباپه متوسط بودن او را در پیروزی پی‌اس‌جی مقابل بارسلونا جبران کردند.

به گزارش اعتمادآنلاین، کیلیان امباپه به خاطر نمایشش مقابل بارسلونا توسط کریستف دوگاری ستاره سابق فرانسوی علیرغم اینکه دو گل در پیروزی و کامبک پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسا به ثمر رساند، مورد انتقاد قرار گرفت.

سه‌شنبه شب پاری‌سن‌ژرمن شکست سه بر دو بازی رفت را جبران کرد و بارسلونا را شکست داد. امباپه در این بازی که با نتیجه 4-1 به اتمام رسید دو گل زد. با این وجود مهاجم ستاره مورد انتقاد رسانه‌ها و برخی کارشناسان قرار گرفت.

پی‌اس‌جی سه‌شنبه شب با پیروزی 4-1 مقابل بارسلونا راهی نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا شد. آنها در مجموع 6-4 به پیروزی رسیدند. گل‌های عثمان دمبله و ویتینیا پس از اخراج رونالد آرائوخو برای بارسلونا، پی‌اس‌جی را به شرایط مساوی بازگرداند، قبل از اینکه دو ضربه امباپه، بارسا را از رقابت‌ها کنار بزند.

بارسا موفق شد تا حد زیادی امباپه را در بازی رفت از جریان مسابقه محو کند. در بازی برگشت هم شاگردان ژاوی تا حد زیادی موفق عمل کردند تا اینکه او از روی نقطه پنالتی پی‌اس‌جی را به برتری رساند. امباپه روی یک ضدحمله گل دیگری را در اواخر بازی برای میهمان به ثمر رساند. اما نمایش امباپه برای تحت تأثیر قرار دادن دوگاری ستاره پیشین تیم ملی فرانسه کافی نبود. کسی که امباپه را بابت نمایشش در بازی رفت متهم به خیانت به PSG کرده بود.

برنده جام جهانی فرانسه به RMC Sport گفت: «من می‌گویم که او بازی خود را انجام داد. او در مسابقه حضور داشت. اما احساس کردم او نگران است. احساس کردم که تمرکز لازم را ندارد. ما با کیلیان امباپه بزرگ فاصله داریم. ما خیلی فاصله داریم. فاصله داریم از آن عملکردهای عالی. اما در این نوع مسابقات خیلی مشکل بزرگی به وجود نمی‌آید، زیرا هم‌تیمی‌های او توانستند از عهده این کار برآیند. ببینید امباپه قبلاً هنگام دریبل زدن با توپ تفاوتی ایجاد می‌کرد اما او در این چند هفته هیچ تفاوتی ایجاد نکرده است.»

PSG تیمی است که بیشتر از هر تیمی بارسلونا را در لیگ قهرمانان اروپا حذف کرده است (سه بار، در مرحله یک‌چهارم نهایی 95-1994، در مرحله یک‌هشتم نهایی 2020-21 و این فصل).

امباپه بعد از بازی اعلام کرد از اینکه بازیکن پاری‌سن‌ژرمن است احساس غرور دارد. او گفت: «از اینکه یک پاریسی‌ام احساس غرور می‌کنم. از روز نخست حضورم در پاری‌سن‌ژرمن چنین احساسی را داشته‌ام. رویای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را با پیراهن پاری‌سن‌ژرمن دارم. برای رسیدن به فینال نهایت تلاش‌مان را به کار خواهیم گرفت.» با وجود چنین اظهارنظری اما همچنان انتظار می‌رود که او در تابستان به رئال‌مادرید بپیوندد. پیروزی پاری‌سن‌ژرمن مقابل بارسلونا به معنای پیشرفت تیم لوئیز انریکه برای حضور در نیمه‌نهایی این فصل لیگ قهرمانان اروپا و تقابل با بوروسیا دورتموند است. به اعتقاد کارشناسان پی‌اس‌جی با قرعه مناسبی که نصیبش شده شانس دارد در فینال لیگ قهرمانان این فصل حضور پیدا کند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها