کد خبر: 659655
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۲:۲۰:۲۸
| |

اظهارات عجیب پیشکسوت استقلال: دخترانی که به استادیوم می روند انگار می خواهند بروند عروسی!

پیشکسوت استقلال می گوید ورود زنان به استادیوم حاشیه به وجود آورده است!

اظهارات عجیب پیشکسوت استقلال: دخترانی که به استادیوم می روند انگار می خواهند بروند عروسی!
کد خبر: 659655
|
۱۴۰۳/۰۲/۱۹ ۱۲:۲۰:۲۸

استقلال در دقایق پایانی برابر ذوب‌آهن برنده شد تا در چهار هفته مانده به پایان بازی‌های لیگ همچنان در صدر جدول قرار بگیرد.

به گزارش روزنامه اعتماد، شاگردان نکونام با اینکه در نیمه اول با یک گل از رقیب اصفهانی خود عقب افتاده بودند در نیمه دوم و روی درخشش دو بازیکن خارجی‌شان دست پر ورزشگاه آزادی را ترک کردند. پس از پایان این بازی با رضا رجبی یکی از پیشکسوتان باشگاه استقلال در مورد شرایط این تیم و برخی حواشی در مورد حضور زنان در استادیوم گپ و گفتی ترتیب دادیم که البته با اظهارات عجیب این پیکشوست مواجه شدیم!

 

استقلال توانست ذوب‌آهن را ببرد و صدرنشین لیگ باقی بماند. نظر خود را درباره این بازی بگویید.

بازی خوبی بود. هم ذوب‌آهن خوب بازی کرد و‌ هم‌ استقلال در بعضی دقایق فوتبال رو به جلو بازی کرد و همان فوتبالی که مردم دوست دارند را به نمایش گذاشت. دوتا گل استثنایی هم زدند که‌واقعا در فوتبال هر چند سال یک بار اتفاق می افتد و بردند. بازی خیلی حساس بود و باتوجه به برد پرسپولیس، استقلال باید می‌برد تا در کورس بماند.

ذوب‌آهن چطور بود؟

این تیم بعد از اینکه یک گل جلو افتاد در ضدحملات خطرناک بود. نکونام فیلم بازی را می‌بیند و متوجه می‌شود. آنها به یکباره سه در مقابل دو یا سه در مقابل ‌سه می‌شدند و اگر گل دوم را می‌زدند کار خیلی سخت‌تر می‌شد اما گل استثنایی ماشاریپوف بازی را برگرداند. تعویض‌های نکونام هم‌ خیلی خوب بود و جواب داد.

رضا رجبی

با این برد می‌شود گفت استقلال قهرمان می‌شود؟

نه. تا هفته آخر هیچ چیز نمی‌شود گفت. بازی با ذوب‌آهن ‌اگر یک بر صفر می‌شد دو بر صفر دیگر شرایط خیلی سخت می‌شد، اما خب یک جمله کلیشه‌ای است که می‌گویند ‌میدان دست خودت است! الان هم قهرمانی دست استقلال است و اگر تمام بازی‌هایش را ببرد هیچ تیمی به ‌آن نمی‌رسد اما این حسن دارد و استرس هم ‌دارد.

بعد از بازی درگیری بین بازیکن استقلال و ذوب‌آهن به وجود آمد که به کمیته انضباطی احضار شدند. این مسائل می‌تواند استقلال را دچار دردسر کند؟‌

حاشیه که فوتبال ما را نابود کرده است. فوتبال خیلی به بیراهه رفته. از درگیری روی نیمکت‌ها و بازیکنان تا بیانیه‌نویسی و بی‌احترامی زیادی می‌شود به بزرگ‌های فوتبال و کسانی که می‌توانند به لحاظ اخلاقی کمک کنند نتیجه همین می‌شود که می‌بینیم. الان شما همین حضور بانوان در استادیوم‌ها را ببینید‌ که‌ چقدر حاشیه به وجود آورده است!

مخالف حضور زنان در استادیوم‌ها هستید؟

مخالف که نه اما ببینید ‌بعضی‌ها با چه تیپ و سر و وضعی می‌آیند به ورزشگاه‌ها! انگار می‌خواهند بروند عروسی! به نظر اینها باید با لباس مرتب و رعایت شؤونات به استادیوم‌ها بروند. دختران می‌توانند در کنار خانواده‌های‌شان به استادیوم بیایند و فوتبال تماشا کنند. همین بازی پرسپولیس و سپاهان دیدید چقدر ‌حاشیه شد!

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها