کد خبر: 660357
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۱۲:۵۵:۲۸
| |

سه بازی، یک جام با دو مدعی/ شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است یا پرسپولیس؟

با توجه به شرایط تیم‌های اول و دوم کار برای هر دو‌ تیم‌ مدعی قهرمانی سخت است.

سه بازی، یک جام با دو مدعی/ شانس استقلال برای قهرمانی بیشتر است یا پرسپولیس؟
کد خبر: 660357
|
۱۴۰۳/۰۲/۲۶ ۱۲:۵۵:۲۸

هفته بیست و هفتم لیگ برتر هم به پایان رسید و تغییری در صدر جدول ایجاد نشد.

به گزارش روزنامه اعتماد، در هفته گذشته هم نه سرخ‌ها بی‌خیال حفظ اندک فاصله امتیازی شدند و نه آبی‌ها این حریم‌ را به رقیب دیرینه سپردند. آخرین دوئلی که پرسپولیسی‌ها می‌توانستند از حریف پیش بیفتند بازی با سپاهان بود و استقلالی‌ها هم همان هفته مقابل تراکتور برنده نبودند تا به یک حاشیه امنیت مناسب برسند تا حالا در فاصله سه هفته مانده به پایان لیگ، رقابت و هیجان به نقطه اوجش برسد. 

در جدول استقلال ۶۰ امتیازی در سه بازی باقیمانده‌اش به ترتیب به مصاف نساجی در قائمشهر و گل‌گهر در تهران و پیکان در زمین این تیم می‌رود. شرایط گل‌گهر در جدول به شکلی است که نه ترس سقوط دارد و نه می‌تواند جزو ۴ تیم برتر شود اما پیکان و نساجی هردو جزو فانوس به دستان لیگ به حساب می‌آیند و کسب حداقل امتیاز مقابل آبی‌ها می‌تواند به این دو تیم در ماندن لیگ کمک‌ کند.

نساجی حریف بعدی استقلال در بازی قبلی‌اش با حساب ۴ بر ۱ از سد استقلال خوزستان گذشته است و حالا انگیزه‌های زیادی دارند تا در مقابل تماشاگران خودی ترمز آبی‌ها را بکشند. 

اما پرسپولیس در سه بازی آینده‌اش فقط در یک بازی مهمان است و باید در قزوین به مصاف شمس‌آذر تیم شگفتی‌ساز این فصل برود، بازی بعدی این تیم مقابل استقلال خوزستان است که برای نیفتادن می‌جنگد و بازی آخر سرخ‌ها هم در مقابل مس رفسنجان هر دو در تهران برگزار می‌شود. در جدول هم ‌مس و هم شمس‌آذر در میانه‌های جدول قرار دارند و مقابل پرسپولیس دغدغه یا استرس ندارند اما استقلال خوزستان اصلا شرایط خوبی ندارد و با کسب ۲۲ امتیاز فقط صنعت نفت را پایین‌تر از خودش می‌بیند.

آبی‌های خوزستان پس از شکست سنگین مقابل نساجی وضعیت خوبی ندارند و باید دید در مقابل پرسپولیس چه کار می‌کنند. در حالت کلی و با توجه به شرایط تیم‌های اول و دوم کار برای هردو‌ تیم‌مدعی قهرمانی سخت است و به نظر می‌رسد تا بازی آخر تکلیف قهرمان لیگ مشخص نمی‌شود. به این ترتیب می‌توانیم انتظار یک رقابت‌جانانه‌‌ و نفس به نفس که تنور بازی‌ها را تا روز آخر داغ و نفسگیر نگه‌ می‌دارد داشته باشیم. 

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها