کد خبر: 660843
|
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ ۱۱:۴۸:۲۱
| |

تصمیم فدراسیون: پایان لیگ قبل از فیفادی خرداد

مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ در نظر دارند مسابقات لیگ برتر را هرطور شده تا قبل از فیفادی به پایان برسانند.

تصمیم فدراسیون: پایان لیگ قبل از فیفادی خرداد
کد خبر: 660843
|
۱۴۰۳/۰۲/۳۱ ۱۱:۴۸:۲۱

در پی شهادت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران و هیئت همراه ایشان، کلیه مسابقات ورزشی این هفته لغو شده است. این در حالی است که قرار بود رقابت‌های لیگ برتر از هفته بیست و هشتم در روز سه‌شنبه اول خردادماه برگزار شود، اما حالا این بازی‌ها برگزار نخواهد شد.

به گزارش ورزش سه، لغو مسابقات هفته بیست و هشتم لیگ برتر بی‌شک برنامه رقابت‌های هفته‌های بیست و نهم و سی‌ام را نیز دستخوش تغییر خواهد کرد. پیش از این قرار بود دو هفته پایانی لیگ برتر در روزهای 6 و 11 خردادماه برگزار شود اما این اتفاق با لغو هفته بیست و هشتم رخ نخواهد داد.

در چنین شرایطی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال با یک فشردگی عجیب برای برنامه‌ریزی مسابقات روبه‌رو خواهد شد.

با توجه به اینکه اردوی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های دور اول انتخابی جام جهانی نهایتا باید از روز 13 خرداد ماه شروع شود تا ملی‌پوش برای سفر به هنگ‌کنگ و بازی با این تیم در روز 17 خرداد آماده شوند، اتمام مسابقات قبل از فیفادی خردادماه مهم‌ترین مسئله ممکن است.

در چنین شرایطی مسئولان سازمان لیگ در صدد هستند تا هرطور شده سه هفته پایانی لیگ برتر قبل از اردوی تیم ملی و فیفادی خرداد برگزار شود و به همین خاطر قصد دارند با ایجاد فشردگی بیشتر در مسابقات این بازی‌ها را نهایتا تا 12 خرداد تمام کنند.

سازمان لیگ با هماهنگی فدراسیون فوتبال در نظر دارد با برگزاری بازی‌های سه هفته پایانی با فاصله زمانی 4 روز یک‌بار لیگ برتر را تا 12 خرداد تمام کند و از روز 13 خرداد نیز اردوی تیم ملی با یک‌روز تاخیر شروع شود، اما این مسئله نیاز به تایید وزارت ورزش و مراجع بالاتر دارد.

برنامه جدید مسابقات لیگ برتر باید هرچه‌ سریع‌تر اعلام شود تا تیم‌ها بتوانند برای سفرها و مسابقات آینده خود برنامه‌ریزی داشته باشند. به نظر می‌رسد تا ساعات آینده و نهایتا فردا (چهارشنبه) برنامه جدید سه هفته پایانی لیگ اعلام شود، برنامه‌ای که احتمالا خبر از برگزاری مسابقات با فشردگی بیشتر و پایان لیگ تا قبل از فیفادی خردادماه خواهد داد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها