کد خبر: 661934
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۵:۳۳
| |

کنفرانس خبری عنایتی قبل از دیدار پیکان با استقلال/ سرمربی استقلالی چه گفت؟

سرمربی پیکان گفت: باید از بازی با استقلال امتیاز بگیریم تا کارمان به اما و اگر نکشد.

کنفرانس خبری عنایتی قبل از دیدار پیکان با استقلال/ سرمربی استقلالی چه گفت؟
کد خبر: 661934
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۱ ۱۵:۳۵:۳۳

سرمربی پیکان ظهر جمعه در نشست خبری پیش از دیدار با استقلال تهران گفت: بازی بسیار سختی است. مقابل تیمی بازی داریم که در شرایط قهرمانی است و تمام توان و تلاشش را می‌گذارد که از بازی سربلند بیرون بیاید. ما باید تمرکز کامل را داشته باشیم و با توجه به شرایطی که در جدول داریم باید از بازی امتیاز بگیریم تا کارمان به اما و اگر نکشد. سعی می کنیم با همه توان بازی کنیم و از سهمیه پیکان در لیگ برتر محافظت کنیم.

به گزارش ایسنا، او ادامه داد: با توجه به فاصله کم از بازی فولاد تا بازی با استقلال سعی کردیم بچه‌ها را ریکاوری بکنیم؛ هم به لحاظ ذهنی و هم بدنی. شرایط بدنی خوبی داریم. اتفاقات هفته‌های گذشته کار ما را سخت کرد. تیمی که بازیکنان جوان دارد دچار چالش می‌شود. هر چند انتظارم بالا بود اما خیلی نمی‌شود به بازیکنان جوان خرده گرفت. به این بازیکنان افتخار می‌کنم که با همه توان‌شان در نیم فصل دوم کار کردند.

سرمربی پیکان درباره شرایط تیم خود گفت: در بازی مقابل شمس آذر، ذوب و آلومینیوم دیدید به چه شکلی گل خوردیم. اتفاقات داوری هم در شرایط فعلی تیم ما تاثیرگذار بود. به بازیکن جوان میدان دادن هم تبعات دارد. همه اتفاقات باعث شد دچار چالش شویم. همه ظرفیت ما همین بود و فکر مس کنم در نیم فصل دوم ۱۸ یا ۱۹ امتیاز بگیریم که خوب بود. متاسفانه در نیم فصل اول امتیاز کمی گرفتیم و همین موضوع کارمان را سخت کرد. خیلی برای ماندن در لیگ برتر امیدواریم و ان‌شاءالله فردا بعد بازی با استقلال ماندن‌مان را در لیگ برتر جشن بگیریم.

وی در پاسخ به این سوال که با این اوصاف برای برد مقابل استقلال به میدان می‌رود؟ گفت: ما هیچ محدودیتی نداریم. می‌رویم که فوتبال زیبا بازی کنیم. با حداقل امتیاز هم در لیگ می‌مانیم و قرار نیست بی‌گدار به آب بزنیم.

عنایتی درباره اعتراض استقلالی‌ها به برگزاری این بازی در دستگردی به‌خاطر محروم شدن این تیم از حضور هواداران گفت: یکی از نکات مثبت هر بازی هواداران هستند اما من تصمیم گیرنده در این مسائل نیستم و این سوالات را باید از دوستان دیگری بپرسید. ما هم دوست داشتیم هواداران در این بازی بودند تا تیم‌شان را تشویق کنند. استقلال با تمام توان می‌آید تا ۳ امتیاز را بگیرد. استقلال و پرسپولیس هر دو شانس قهرمانی دارند. به قدرت استقلال واقفیم و امیدوارم نقاط قوت آن‌ها را کنترل کنیم.

او درباره لزوم هدف‌گذاری برای آینده پیکان، خاطرنشان کرد: جلساتی داشته‌ایم اما اجازه بدهید ببینیم فردا تکلیف تیم چه می‌شود. مطمئن باشید اگر ما در خدمت تیم باشیم تغییرات زیادی را در این تیم‌خواهیم دید.

عنایتی درباره صحبت‌هایش درباره شرافت برخی افراد در فوتبال گفت: ما به بازی‌های دیگر هم نگاه داریم همان‌طور که هفته‌های قبل انتطار داشتیم شرایط نرمالی در بازی‌ها اتفاق بیفتد. شرافت کلمه سنگینی است و به سادگی نمی‌توان از کنار آن گذشت. ما به هر حال بعضی وقت‌ها نتایج‌مان به نتایج و تلاش دیگر تیم‌ها گره می‌خورد. توقع من از بعضی همکارانم این بود که با همه توان بازی کنند. شاید ما هم اگر در این جایگاه بودیم با همه توان بازی می‌کردیم تا حقی از هیچ تیمی ضایع نشود. ما همه همکاریم و چرخه فوتبال آنقدر کوچک است که خیلی زود همدیگر را می‌بینیم. ما از شرافت حرف می‌زنیم اما برخی همکاران‌مان کارهای دیگر انجام می‌دهند. امیدوارم همه ما بعد لیگ با خودمان فکر کنیم ببینیم چه‌کار کردیم و این که حقی از کسی ضایع کرده‌ایم یا نه. امیدوارم هر تیمی که لیافت دارد قهرمان شود و تیمی هم که امتیاز کم‌تری دارد به دسته پایین‌تر می‌رود؛ اما امیدوارم حقی از کسی ضایع نشود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها