کد خبر: 662244
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۴ ۲۱:۵۵:۵۴
| |

گولسیانی جواب استقلالی‌ها را داد/ واکنش جالب ستاره پرسپولیس به گل مشکوک قهرمانی

مدافع گرجی پرسپولیس تایید می‌کند که گلش به مس رفسنجان در شرایط آفساید به ثمر رسیده اما همچنان قرمزها را شایسته‌ترین تیم برای قهرمانی می‌داند.

گولسیانی جواب استقلالی‌ها را داد/ واکنش جالب ستاره پرسپولیس به گل مشکوک قهرمانی
کد خبر: 662244
|
۱۴۰۳/۰۳/۱۴ ۲۱:۵۵:۵۴

تیم پرسپولیس با گل گئورگی گولسیانی به یکی از جنجالی‌ترین قهرمانی‌های چند سال اخیر فوتبال رسید. سرخ‌پوشان که تا دقیقه ۸۰ با تساوی بدون گل مقابل مس رفسنجان جام را از دست داده بودند با ضربه سر مشکوک به آفساید مدافع گرجستانی به گل قهرمانی رسیدند. این گل با واکنش‌های بسیاری در چند روز اخیر همراه شده و حسابی صدای رقبای رقیب سنتی قرمزها را درآورده است. اکنون مدافع گرجستانی پرسپولیس درباره آن صحنه صحبت کرده است.

گزیده صحبت‌های گولسیانی با ورزش سه درباره عملکرد پرسپولیس برای کسب عنوان قهرمانی و صحنه گل مشکوک را در زیر بخوانید:

{زدن گل قهرمانی و استرس پرسپولیسی‌ها} زدن این گل برای من افتخار بزرگی بود، خوشحالم که توانستم گل قهرمانی پرسپولیس را به ثمر برسونم و خیلی خوشحالم که تونستم هواداران پرسپولیس را خوشحال کنم. در طول ۹۰ دقیقه فشار زیادی رو در زمین تجربه کردیم. حتی به جایی رسیده بودیم که دیگه پذیرفته بودیم عنوان قهرمانی رو از دست دادیم و نمی‌تونیم به پیروزی برسیم. فرصت‌های زیادی رو از دست دادیم و البته بازیکنان نیز اشتباهات فردی زیادی داشتند.

{رکورد بهترین گلزن خارجی پرسپولیس} این رکورد برای من و در دوران ورزشی‌ام افتخار بزرگی محسوب می‌شود اما صادقانه خودم هم نمی‌دونستم رکورد گل‌زنی من در پرسپولیس چقدر است و این موضوع را بعد از اتمام مسابقه و از طریق رسانه‌ها شنیدم.

{حضور در محوطه جریمه مس در دقایق پایانی} این دستور مستقیم خود اوسمار بود و من به خواسته او از دقیقه ۸۰ به جمع مهاجمان پرسپولیس اضافه شدم و در تمامی حملات تیم شرکت می‌کردم. البته این تصمیم پر ریسکی هم بود که به نظر من هم درست بود. ما اگر به گل نمی‌رسیدیم شانس بزرگی را برای کسب عنوان قهرمانی و موفقیت از دست داده بودیم.

{واکنش به صحنه گل پرسپولیس} از آن زاویه‌ای که دوربین تلویزیونی نشان داد، به نظر منطقی باشد که بگوییم من در آن لحظه در شرایط آفساید قرار داشتم، اما متاسفانه در ایران و در لیگ برتر، یک سیستم روشن و واضح در مورد تکنولوژی‌های ویدیویی و VAR نداریم و قادر نیستیم تمامی لحظات مهم بازی را آنالیز کنیم.

{برخورد با حامد لک پنالتی بود} برخورد دروازه‌بان مس با من قطعاً پنالتی بود و او ضربه محکمی به صورت من زد. مطمئنم دو دقیقه قبل از اینکه به گل برسیم، یک پنالتی بسیار واضح و روشن روی من رخ داد، اما داور تصمیم گرفت از این صحنه عبور کند و برای پرسپولیس پنالتی نگرفت. مطمئن هستم که یک پنالتی نیز به سود پرسپولیس اعلام نشد و خطای دروازه‌بان مس روی من قطعاً پنالتی بود.

{ادعای استقلالی‌ها درباره قهرمانی پرسپولیس با ناعدالتی} حتی آفساید بودن گل من نیز به این معنا نیست که ما شایسته کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر نبودیم. من اصلا نمی‌توانم برخی نظرات و کامنت‌های چند بازیکن حریف و سرمربی آنها را بپذیرم و اصلاً چنین چیزهایی‌ را قبول کنم. آنها تصور می‌کنند بیشتر از ما لایق کسب عنوان قهرمانی در این فصل لیگ برتر بودند و من اصلا چنین چیزی را قبول ندارم. آنها معتقدند افرادی خارج از فوتبال مانند داوران یا فدراسیون به ما کمک می‌کنند که این اصلاً حقیقت ندارد و چنین حرف‌هایی عادلانه و درست نیست.

{احتمال تمدید با پرسپولیس} فضا و شرایط در رختکن پرسپولیس بین ما بازیکنان بسیار دوستانه و صمیمی است و ما ارتباط بسیار خوبی با هم داریم و به همین علت این برای من افتخار بزرگی است که بخشی از رختکن پرسپولیس باشم. البته قرارداد من با این باشگاه به پایان رسیده و هنوز مذاکره‌ای بین ما در مورد تمدید قرارداد صورت نگرفته است. در هفته‌های آینده مشخص خواهد شد.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها