کد خبر: 662856
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۰ ۱۲:۳۵:۰۹
| |

قرارداد بزرگ همسر مسی: او به لئو نیاز ندارد!

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی، قراردادی مهم و بزرگ را با اسپاتیفای به امضا رسانده است تا نشان دهد که موفقیتش به مسی وابسته نیست.

قرارداد بزرگ همسر مسی: او به لئو نیاز ندارد!
کد خبر: 662856
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۰ ۱۲:۳۵:۰۹

بسیاری از مردم دنیا معتقد هستند که لیونل مسی بهترین فوتبالیست تاریخ است و همه عاشقان فوتبال دوست دارند که جزئیات بیشتری از زندگی او بدانند. نه فقط کارهایی که در زمین انجام می‌دهد، بلکه فراتر از آن. 

به گزارش ورزش سه، کسی نیست که آنتونلا روکوزو، همسر این ستاره آرژانتینی، را نشناسد. همه بارها او را در کنار این بازیکن دیده‌اند. این دو نفر زمانی که نوجوان بودند با هم آشنا شدند و حالا یک خانواده موفق را در کنار هم تشکیل داده‌اند. زندگی آنتونلا همیشه به مسی وابسته بوده اما او در چند وقت اخیر نشان داده است که می‌تواند به تنهایی هم بدرخشد و نیازی به این وابستگی برای درخشش در دنیای کار و بیزینس ندارد.

آخرین پروژه او در واقع قراردادی است که با شرکت معروف و بزرگ اسپاتیفای به امضا رسانده است. روکوزو چند روز قبل به ساختمان مرکزی این شرکت رفت و در نهایت با آنها برای انتشار پلی لیست موسیقی خودش برای تمرین کردن به توافق رسید و قراردادی را هم امضا کرد. 

این اتفاقی است که مورد توجه بسیاری از کسانی که علاقه زیادی به گوش دادن موسیقی در حین ورزش کردن دارند قرار گرفت و از چشمان دنبال کنندگانش که حالا می‌توانند در زمان ورزش به موسیقی‌های مورد علاقه و منتخب همسر مسی گوش کنند دور نماند. 

این انتخاب‌ها از نگاه بسیاری باعث می‌شود که او زنی مصمم و مستقل به حساب بیاید اما علاوه بر این، این واقعیت ساده را هم باید در نظر گرفت که این توافق باعث می‌شود او به عنوان زنی شناخته شود که می‌داند چطور باید از فرصت‌هایی که در بازار کار به وجود می‌آید استفاده کند.

شبکه‌های اجتماعی او بخش مهمی از زندگی‌اش هستند و او توانسته است دنبال کنندگان بسیاری را جذب کند که قدرت درخشش در دنیای خودش را به او می‌دهد. آنتونلا حالا ۴۰ میلیون نفر دنبال کننده در اینستاگرام دارد که باعث شده است به اینفلوئنسری موفق و تاثیرگذار تبدیل شود.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها