کد خبر: 663052
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۱۳:۰۵:۵۳
| |

تلفن همراه مسی!

احتمالا تا به حال لیونل مسی، ستاره تیم ملی آرژانتین، را در حال استفاده از تلفن همراه ندیده‌اید.

تلفن همراه مسی!
کد خبر: 663052
|
۱۴۰۳/۰۳/۲۱ ۱۳:۰۵:۵۳

به ندرت می‌توان مسی را دور از زمین فوتبال و در حالی که مشغول جادو کردن با توپی است که انگار با چسب به پاهایش چسبیده است در آرامش و خوشحالی دید اما مصاحبه او با خواکین آلوارز یکی از این معدود لحظاتی است که کمتر از این بازیکن دیدیم.

به گزارش ورزش سه، این ستاره آرژانتینی در این گفت‌وگوی جذاب اعتراف کرد که همسرش به او در انتخاب لباس کمک می‌کند، گفت که مجبور شده است در بارسلونا به روانشناس مراجعه کند و در واکنش نشان دادن به هدایا چندان خوب نیست. او همچنین تایید کرد که هرگز دوست ندارد خودش را تماشا کند و فینال جام جهانی را در تلویزیون ندیده است.

یکی از سوالاتی که آلوارز از او پرسید این بود که نام گروه واتساپی بازیکنان آرژانتین چیست. مسی پاسخ داد که نمی‌داند و خبرنگار پرسید که چطور چنین چیزی ممکن است؟ او در همان لحظه مشغول جست‌وجو در تلفن همراهش شد و پس از چند دقیقه صبر آلوارز تمام شد و گفت: «تو عضو تیم ملی هستی، این گروه باید در بالای صفحه مکالماتت باشد.»

در این جا بود که مسی بالاخره اسم این گروه را فاش کرد: «من واقعا خیلی چیزها را فراموش می‌کنم. اسم این گروه هست قهرمانان دنیا.»

تماشای صحبت کردن مسی در واتساپ تجربه عجیبی است. این که او هم در گروه مربوط به مدرسه بچه‌ها حضور داشته باشد، کاری که احتمالا بر عهده آنتونلا قرار دارد. وقتی شما جایگاه یک فوق ستاره جهانی را دارید، ساده‌ترین کارها هم ابعاد متفاوتی پیدا می‌کنند، مانند زمانی که مایکل جکسون یک مغازه را تعطیل می‌کرد تا خرید کند.

هرچند شرایط در میامی برای مسی متفاوت است و او این فرصت را دارد که به همراه خانواده‌اش مشغول خرید شود. جنبه انسانی در زندگی اهمیت بسیاری دارد و یک ستاره زمانی برنده است که اجازه دهد جنبه انسانی وجودش هم به نمایش دربیاید.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها