کد خبر: 664184
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۱۶:۰۱:۳۲
| |

پیشکسوت استقلال در گفت و گو با «اعتمادآنلاین»:

دین‌محمدی: تا VAR را با چشم‌ نبینم باور نمی‌کنم/ انتقاد از نکونام بی‌انصافی است، او فقط یک امتیاز کم آورد!

سیروس دین محمدی به اعتمادآنلاین گفت باشگاه استقلال باید در فصل نقل‌وانتقالات در چند پست بازیکن جذب کند.

دین‌محمدی: تا VAR را با چشم‌ نبینم باور نمی‌کنم/ انتقاد از نکونام بی‌انصافی است، او فقط یک امتیاز کم آورد!
کد خبر: 664184
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۱۶:۰۱:۳۲

روزبه‌دلاور| سیروس دین‌محمدی پیشکوست باشگاه استقلال می‌گوید طبیعی است که مدیران استقلال بخواهند نکونام را حفظ کنند چون او در شرایط سخت تیم را دوم کرد.

به گزارش «اعتمادآنلاین»، این روزها وضعیت  باشگاه استقلال عجیب است! در حالی که هنوز در باشگاه برای کادر مدیریتی وضعیت را مشخص نکردند صحبت از ادامه همکاری جواد نکونام در این تیم شنیده می‌شود. ‌شاید استقلال جزو معدود باشگاه‌ها در دنیای فوتبال باشد که اول مربی بالای سر تیم می گذارند و بعد سراغ مدیرعامل  می روند!

البته ‌هنوز ادامه همکاری جواد به طور رسمی اعلام نشده با این حال بسیاری از هواداران این تیم با ایجاد کمپین در فضای مجازی‌خواهان حضور مربی بزرگ‌خارجی شدند! در نهایت باید دید چه اتفاقی در این خصوص رخ خواهد داد.

سیروس دین محمدی یکی از پیشکسوتان استقلال در اینباره به خبرنگار «اعتماد» گفت: من از همان اول هم از نکونام حمایت کردم چون او توانست در آن شرایط سخت تیم را دوم کند و با وضعیت تیم کاملا آشناست و این طبیعی بود که او را حفظ کنند.

وی در خصوص اینکه در فضای مجازی هواداران‌استقلال خواهان مربی بزرگ‌ خارجی هستند به «اعتمادآنلاین» گفت: یک جا هست که تیمی با ده امتیاز اختلاف دوم می شود یا تیم پنجم یا ششم می شود آن وقت بله.درست است! اما وقتی یک مربی فقط با یک امتیاز اختلاف نتوانسته قهرمان شود به نظرم با این وضعیت انتقاد کردن بی انصافی است! البته این نظر شخصی من است و هر کسی نظر شخصی خودش را می تواند بگوید حالا یکی نظرش خارجی است و یکی خارجی. نظر شخصی‌ام را با دلیل گفتم اگر اشتباه هم بگویم ببخشید نه در استقلال سمتی دارم و دنبال سمتی هستم فقط حرف دلم را زدم.»

بعضی از بازیکنان استقلال قراردادشان تمام‌ شده و تکلیف ماندنشان مشخص نیست. هافبک ملی پوش اسبق آبی ها در این خصوص پاسخ داد: «شک نکنید باید بازیکن جذب کنند آن هم در چند‌ پست. از هافبک تا مهاجمان و دفاع راست و چپ. خوب هم می خواهیم.‌ حتی با وجود جلالی و حردانی. »

دین‌محمدی ادامه داد: «البته در دفاع وسط و دروازه‌ مشکلی نیست. وقتی تیم بسته می شود باید در هر پستی دوبازیکن خوب داشته باشد تا بتوانند به تیم کمک کنند. به نظرم پنج ، شش بازیکن باید جذب کنند.»

وی در خصوص بلاتکلیفی در کادر مدیریتی این تیم ‌هم افزود: «ما که نفهمیدیم. همیشه در ابتدای فصل این مشکلات در استقلال هست یا مربی ندارد یا مدیر ندارد یا هیات مدیره ندارد یا پول ندارد. استقلال همیشه در اول فصل این‌ مشکلات را دارد. خودمان هم نمی دانیم داستان چیست! امیدوارم این مشکلات را سریع حل کنند تا تکلیف مشخص شود. هواداران گناه دارند با این تیم عشق می کنند. هلدینگ مگر تیم را نگرفته؟ خب باید تکلیف را مشخص کنند.

دین محمدی در خصوص استفاده از var در فوتبال ایران برای فصل گفت:  «اگر var بیاید که شاهکار کردیم! من که از بس ناامیدم تا با چشم خودم نبینم باور نمی کنم!»

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها