کد خبر: 664194
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۰:۳۰:۳۸
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

آنتونلا، تیاگو، متئو و چیرو؛ تیم جذاب مسی در کوپا

خانواده مسی در کوپا آمریکا لیونل را تشویق می‌کنند. آنها به فوق ستاره اینتر میامی که به آرژانتین کمک کرد تا در افتتاحیه مقابل کانادا پیروز شوند روحیه دادند.

آنتونلا، تیاگو، متئو و چیرو؛ تیم جذاب مسی در کوپا
کد خبر: 664194
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۱ ۲۰:۳۰:۳۸

تیم مسی در بازی افتتاحیه کوپا آمریکا ۲۰۲۴ در مرسدس‌ بنز آرنا حضور داشتند. آنتونلا تیاگو، متئو و چیرو را به همراه داشت تا لیونل را در حال تماشای بازی تماشا کنند.

به گزارش اعتمادآنلاین، برنده ۸ توپ طلا، مسی در رقابت تیمش مقابل کانادا یک بار دیگر کلاس بالایی از خود به نمایش گذاشت. او در هر دو گل آرژانتین شرکت داشت و در نهایت آنها موفق شدند ۰-۲ مقابل کانادا پیروز شوند. ممکن است این ستاره بزرگ تمام دوران به تولد ۳۷ سالگی خود نزدیک شده باشد، اما هیچ نشانه‌ای از کاهش کیفیت عملکرد نشان نداده است.

سه پسر مسی اکنون در سنی هستند که می‌توانند از کاری که پدرشان انجام می‌دهد و اینکه چقدر در آن مهارت دارد قدردانی کنند. آنها او را در سفر به ایالات متحده دنبال کردند و جایگاه‌هایی را در سیستم آکادمی تیم اینتر میامی به دست آوردند.

ممکن است نام مسی در سال‌های آینده بار دیگر پشت پیراهن یکی از بازیکنان تیم ملی آرژانتین قرار بگیرد. تیاگو قبلاً وفاداری خود را به این پیراهن نشان داده است. در حال حاضر، خانواده مسی از تماشای یک نابغه در حال کار لذت می‌برند. در حالی که روی بهترین صندلی‌های استادیوم مرسدس بنز در آتلانتا نشسته‌اند.

آنتونلا در حالی که همسرش درگیر رقابت‌های کوپا است، راه‌هایی برای سرگرم کردن بچه‌ها پیدا کرده است. او بچه‌ها را به جاهای جذاب از جمله استودیوی Disney World و یونیورسال می‌برد. آنها اکنون با آرژانتین به میدان رفته‌اند، آرژانتینی که سه‌شنبه آینده در دیدار با شیلی در نیوجرسی به کوپا باز خواهد گشت.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها