کد خبر: 664280
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۰۵:۳۵
| |

اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیس؛ بادامکی: از داخل ایران با ماتزاری تماس گرفتند و گفتند اینجا امنیت ندارد!

دلیل کند شدن و یا توقف مذاکرات پرسپولیس با والتر ماتزاری مشخص شده است

اتفاق باورنکردنی برای پرسپولیس؛ بادامکی: از داخل ایران با ماتزاری تماس گرفتند و گفتند اینجا امنیت ندارد!
کد خبر: 664280
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۲ ۱۱:۰۵:۳۵

24 ساعت پیش بود که رسانه‌های معتبر و بزرگ ورزشی دنیا از یک توافق مهم خبر دادند که یک طرف آن یک باشگاه ایرانی بود. این خبر که حتی توسط دی مارتزیو خبرنگار معروف حوزه نقل و انتقالات هم آن را تایید کرد توافق باشگاه پرسپولیس با والتر ماتزاری برای نشستن روی نیمکت این تیم بود!

به گزارش فوتبالی، ماتزاری فصل گذشته و با جدایی رودی گارسیا روی نیمکت ناپولی نشست اما بعد از 97 روز از این تیم جدا شد. نتایج او با ناپولی چندان رضایت بخش نبود و در نتیجه ماتزاری از مربیگری این تیم برکنار شد و تا امروز بدون تیم مانده است.

با این وجود او در ایتالیا هم یک مربی خوب و صاحب‌سبک محسوب می‌شود و حضورش در ایران می‌توانست یک اتفاق مهم باشد. اما خبرهای خوب برای هواداران پرسپولیس خیلی زود تمام شد و برخی منابع خبری مدعی شدند نه تنها توافق ماتزاری با پرسپولیس نهایی نشده است بلکه امکان توقف مذاکرات و بی‌نتیجه بودنش هم وجود دارد.

کمی بعد شایعه شد که یکی دوتا از ایجنت‌های فوتبال ایران که می‌خواستند گزینه خودش را به پرسپولیس بیاورند با ماتزاری ارتباط گرفته و به او هشدارهایی داده‌اند تا او را از آمدن به ایران و همکاری با پرسپولیس منصرف کنند. 

باور کردن این خبر چندان آسان نبود اما ساعتی پیش حسین بادامکی معاون باشگاه پرسپولیس در یک مصاحبه رادیویی این شایعه را تایید کرد. بادامکی در این مصاحبه گفت: «برخی افراد از داخل ایران با ماتزاری تماس گرفته‌اند و گفته‌اند که اینجا امنیت وجود ندارد و به پرسپولیس نرو. این حرکت‌ها یعنی خدشه دار کردن اعتبار ملی.»

بادامکی در پاسخ به این که بالاخره این ماجرا به کجا خواهد رسید هم گفت: «اگر رسانه‌های ایتالیا خبر ماتزاری را منتشر نمی‌کردند، تا الان با او قرارداد بسته بودیم. به هر حال ایشان از ما کمی فرصت خواسته است و ما خیلی امیدواریم این همکاری شکل بگیرد.»

نکته عجیب این است که ظاهرا برای هواداران پرسپولیس شناسایی افرادی که در راه توافق ماتزاری با این تیم سنگ‌اندازی کرده‌اند سخت نبوده است. چون هواداران پرسپولیس صفحه این دو نفر در اینستاگرام هجوم برده‌اند و در حال اعتراض به آنها هستند.

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها