کد خبر: 665064
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۵:۵۴
| |

«اعتمادآنلاین» گزارش می‌دهد:

پرسپولیسی مهاجرت‌کرده در استرالیا مربی شد/ امامی‌فر دستیار سرمربی یونانی! + عکس

پیشکسوت تیم ملی و باشگاه پرسپولیس در سطح دوی فوتبال استرالیا به عنوان مربی مشغول به کار شد.

پرسپولیسی مهاجرت‌کرده در استرالیا مربی شد/ امامی‌فر دستیار سرمربی یونانی! + عکس
کد خبر: 665064
|
۱۴۰۳/۰۴/۰۸ ۱۷:۱۵:۵۴

علیرضا امامی‌فر پیشکسوت پیشین تیم‌ ملی و باشگاه پرسپولیس که به تازگی مهاجرت کرده است به کادر فنی یک تیم استرالیایی در لیگ این کشور اضافه شد.

به گزارش اعتمادآنلاین، چندی پیش علیرضا امامی‌فر ستاره سال‌های دور پرسپولیس و تیم ملی که مدتی در رده‌های پایه به عنوان مربی فعالیت کرده بود راهی استرالیا شد. مهاجرت امامی‌فر بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌ها داشت. مخصوصاً اینکه پیش از او چند ورزشکار و پیشکسوت دیگر هم راهی استرالیا شده بودند. ازجمله علیرضا فغانی داور سرشناس ایرانی.

طبق اخباری که به خبرنگار اعتمادآنلاین رسیده است، امامی‌فر در بدو ورود به کشور استرالیا در تیم زیر ۱۸ ساله‌های مانینگهام یونایتد در سطح دو فوتبال استرالیا مشغول به کار شد. رزومه عالی امامی‌فر که در زمان ریاست شهاب‌الدین عزیزی خادم به عنوان رئیس مرکز ملی فوتبال ایران منصوب شد و البته مدتی بعد از سمت خود کناره‌گیری کرد باعث شد مقامات باشگاه مانینگهام یونایتد به سرعت با او وارد همکاری شوند.

با این حال، حضور امامی‌فر در تیم زیر ۱۸ ساله‌های مانینگهام زیاد طول نکشید و با توجه به توانایی‌هایش مقامات باشگاه او را برای تقویت کادر فنی تیم ملی بزرگسالان در نظر گرفتند و به عنوان دستیار سرمربی یونانی تیم جورج کارکالتسیس منصوب کردند.

به این ترتیب، علیرضا امامی‌فر از این پس به عنوان دستیار سرمربی تیم دسته یکی مانینگهام یونایتد در کشور استرالیا مشغول به کار خواهد شد. به نظر می‌رسد با توجه به رزومه و توانایی‌های امامی‌فر، او در آینده نزدیک می‌تواند در سطوح بالاتری و به عنوان سرمربی تیم‌های بزرگسالان استرالیا نیز به کار خود ادامه دهد.

در پیام باشگاه بعد از عقد قرارداد با امامی‌فر آمده است: «با خوشحالی انتصاب علیرضا امامی‌فر را اعلام می‌کنیم. علی آخرین نفری است که به کادر مربیگری ما اضافه شده است. او در ادامه فصل به جورج کارکالتسیس و لین چان کمک خواهد کرد. علی به‌ طور حرفه‌ای در ایران بازی و مربیگری کرده است که مهم‌ترین آن به‌ عنوان بازیکن پرسپولیس تهران و عضویت در تیم ملی ایران است. علی در سال ۲۰۲۰ در تیم ملی المپیک کمک مربی بود و سرمربی تیم‌های مختلفی در لیگ‌های ملی و برتر ایران بود. علی هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان مربی سابقه بسیار برجسته ای داشته است و فلسفه فوتبال او با باشگاه و کادر مربیگری ما همخوانی دارد. ما از حضور او در جمع خود هیجان‌زده هستیم.»

 

علیرضا امامی فر-3

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

ویدیو پیشنهادی

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها